12 months to be a better you!

Ένας καινούριος  χρόνος ξεκινά και πάντα θέτουμε  νέους στόχους. Πολλές φορές όμως, ξεχνάμε να συμπεριλάβουμε ένα βασικό κομμάτι της ζωής μας, τον εαυτό μας. Πώς θα μπορέσουμε να αποδώσουμε τα μέγιστα σε οποιοδήποτε επίπεδο της ζωής μας, αν δεν φροντίσουμε εμείς, πρώτα από όλα, να θωρακίσουμε και να βελτιώσουμε  τον εαυτό μας; Ήρθε η ώρα λοιπόν, να ξεκινήσουμε τις αλλαγές στη ζωή μας που θα κάνουν τη διαφορά. Και δεν χρειάζεται να σκέφτεστε ότι όλα πρέπει να γίνουν μαζί και άμεσα. Βάλτε στόχο κάθε μήνα του χρόνου ν’ αλλάζετε ή να βελτιώνετε και ένα σημαντικό κομμάτι της ζωής σας και θα δείτε στο τέλος την αλλαγή προς το καλύτερο της καθημερινότητάς σας.


Ιανουάριος

Βάλτε σε τάξη το σπίτι σας
Είναι η φωλιά σας, το καταφύγιο σας και γι΄αυτό πρέπει να είναι ακριβώς όπως το θέλετε. Διακοσμήστε το – υπάρχουν οικονομικές λύσεις, οπότε μην το προβάλετε αυτό ως δικαιολογία! – ταχτοποιήστε όλες εκείνες τις κρυφές γωνιές, ντουλάπες που συνηθίζετε να στοιβάζετε πράγματα και κάθε φορά που πετάτε κάτι μέσα νιώθετε μια ντροπή, σκεπτόμενοι ότι θα τις σουλουπώσετε με την πρώτη ευκαιρία. Τώρα είναι η ευκαιρία! Και γενικά φροντίστε να μην επικρατεί το απόλυτο χάος. Κρατήστε το τακτοποιημένο και καθαρό.


Φεβρουάριος

Ασχοληθείτε με τις προσωπικές σας σχέσεις
Αυτό σημαίνει να δώσετε προτεραιότητα στους ανθρώπους που πραγματικά θέλετε να έχετε στη ζωή σας και μπορείτε να τους αφιερώσετε το χρόνο σας. Καλό θα είναι, να ακολουθήσετε τη χιλιοειπωμένη αλλά χρυσή συμβουλή, να κρατάτε μακριά σας αρνητικούς ανθρώπους. Αν έχετε ανθρώπους που σας μειώνουν, που έχουν αρνητική στάση απέναντί σας ή γενικότερα δεν έχουν κάτι να σας προσφέρουν ή σας προκαλούν κυρίως αρνητικά συναισθήματα, θα ήταν ωφέλιμο να τους απομακρύνεται με διακριτικότητα. Οπωσδήποτε, οι ανθρώπινες σχέσεις δεν είναι εμπορικές, να μετράμε το πάρε – δώσε, αλλά πολλές φορές η συνήθεια και η καθημερινότητα μάς κάνει να ξεχνάμε ότι από μερικούς ανθρώπους έχουμε να δούμε μια καλή πράξη ή έναν καλό λόγο πολύ καιρό.


Μάρτιος

Βελτιώστε το εργασιακό σας περιβάλλον
Είμαστε άνθρωποι και όχι, δεν ξυπνάμε κάθε μέρα με λαχτάρα να πάμε στη δουλειά… Όμως, αν νιώθετε ότι έχετε μια σιδερένια μπάλα δεμένη με αλυσίδα στο πόδι, μάλλον κάτι δεν πάει καλά. Αν δεν μπορείτε να θυμηθείτε την τελευταία φορά που πήρατε ικανοποίηση από την εργασία σας, ήρθε η ώρα για την εύρεση μιας νέας. Δεν είναι εύκολο στην εποχή μας, αλλά αν δεν ψάξετε, σίγουρα δε θα βρείτε κάτι καλύτερο.


Απρίλιος

Κάντε τον εαυτό σας χαρούμενο
Επειδή όλα όμως, ξεκινούν από εμάς τους ίδιους, ετοιμαστείτε να φτιάξετε τη διάθεσή σας. Με απλά πράγματα θα δείτε μεγάλη αλλαγή που θα έχει επίδραση σε εσάς και τους γύρω σας. Δοκιμάστε κάθε βράδυ προτού πάτε για ύπνο να σκεφτείτε κάτι που σας χαροποίησε τη μέρα που πέρασε. Κάντε ένα κομπλιμέντο ή πείτε ένα καλό λόγο σε ένα συνάνθρωπό σας, αρκεί να είναι ειλικρινές και αυτό προσπαθήστε να το κάνετε κάθε μέρα.


Μάιος

Αλλάξτε κάποιες καθημερινές κακές συνήθειες
Σκεφτείτε τις καλές και τις κακές συνήθειες που έχετε. Φροντίστε να αυξήσετε αυτές που έχουν θετικό αντίκτυπο στον οργανισμό σας. Ξεκινήστε από τα πιο εύκολα, όπως το να πίνετε τα 8 ποτήρια νερό ημερησίως, να κοιμάστε όσο περισσότερο γίνεται, να τρώτε φρούτα και λαχανικά. Από την άλλη, προσπαθήστε να μειώσετε- αν όχι να εξαλείψετε- τις ενέργειες που επιβαρύνουν τον οργανισμό σας. Για παράδειγμα, προκαλέστε τον εαυτό σας να κόψει το κάπνισμα ή να μην καταναλώνει junk food, αλκοόλ, αναψυκτικά και καφέ για ένα μήνα. Ή ακόμα και αν πιστεύετε ότι δεν μπορείτε να το κάνετε για ένα μήνα, μικρύνετε τη χρονική περίοδο στα μέτρα σας.


Ioύνιος

Κόψτε το κάπνισμα
Μια βδομάδα αποχής από τις κακές διατροφικές συνήθειες είναι μια καλή αρχή για να «καθαρίσετε» τον οργανισμό σας. Οι καπνιστές, αν προσπαθούν να απέχουν για ένα 8ωρο την ημέρα (ακόμα και αν αυτό είναι οι ώρες που κοιμούνται), δίνουν μια μεγάλη και «καθαρή» ανάσα στον εαυτό τους. Θα δώσετε ένα γερό boost στον οργανισμό σας και το σίγουρο είναι ότι θα σας το ανταποδώσει.


Ιούλιος

Βάλτε την άσκηση στη ζωή σας
Δεν μπορούμε να το πούμε διαφορετικά και όσο και αν κάποιοι άνθρωποι δεν συμπαθούν τη γυμναστική, είναι μαζί με τη διατροφή οι top τρόποι για να φροντίσετε την υγεία σας! Για φέτος λοιπόν, ανακαλύψτε ένα νέο χόμπι που θα σας προσφέρει την απαιτούμενη άσκηση. Ειδικά αν καταφέρετε να το ρυθμίσετε πρωινή ώρα, πριν τις υποχρεώσεις σας, θα είναι ακόμα καλύτερα, καθώς είναι η καλύτερη ώρα για γυμναστική. Ακόμα και αν δεν τα καταφέρετε, σας έχουμε εναλλακτικές λύσεις. Ξεχάστε το ασανσέρ και αγαπήστε τις σκάλες. Παντού, όσες και αν είναι, θα σας βοηθήσουν στη φυσική κατάσταση, εγγυημένα. Το περπάτημα είναι μια ακόμα επιλογή εύκολη και γρήγορη. Αν κινήστε με τα μέσα ή με το αυτοκίνητο σας καθημερινά προς τη δουλειά σας, κατεβείτε σε μια ή δύο στάσεις νωρίτερα ή παρκάρετε το αμάξι λίγο πιο μακριά ώστε να περπατήσετε έστω και λίγο. Αν δε, έχετε συγκεκριμένο πρόγραμμα π.χ. έχετε συμφωνήσει ότι θα γυμνάζεστε 15 λεπτά ακόμα και το βράδυ, ρυθμίστε το κινητό σας με ειδοποιήσεις που θα σας κάνουν να σηκωθείτε από τον καναπέ όπως «Αν το κάνεις, ξέρεις ότι θα νιώσεις καλύτερα μετά» ή «Υπάρχουν πιο πολυάσχολοι από σένα που γυμνάζονται αυτή τη στιγμή». Μπορεί να μοιάζει ασήμαντη λεπτομέρεια, αλλά βοηθάει. Αλήθεια!


Αύγουστος

Βάλτε φρένο στην χρήση των social media
Όπως… το να διαγράψουμε τα social media! Ναι, κανένας δεν θέλει να το κάνει αυτό, αλλά η ενασχόληση αυτή μας αφαιρεί πολύτιμο χρόνο. Ακόμα και αν δεν θέλουμε να τα διαγράψουμε τελείως, μπορούμε να μην έχουμε συνεχώς το κινητό ή τον υπολογιστή μας συνδεδεμένο με εφαρμογές ή να βάλουμε ένα χρονικό όριο στο πόσο συχνά και πόσες ώρες μπορούμε να τις χρησιμοποιούμε. Είναι δύσκολο, αλλά απίστευτα λυτρωτικό.


Σεπτέμβριος

Οργανώστε τον χρόνο σας μέσα στην ημέρα
Ξυπνήστε πρωί και οργανώστε τα πρωινά σας. Το χουζούρεμα στο κρεβάτι, όταν έχουμε την ευκαιρία, είναι τρομερά δελεαστικό, αλλά θα δείτε πως αν το δοκιμάσετε θα εκπλαγείτε ευχάριστα! Οι πρωινές ώρες παραμένουν – όσο και αν δεν θέλουμε να το παραδεχτούμε – οι πιο παραγωγικές της ημέρας. Ακόμα όμως και τις ημέρες που δουλεύετε και έτσι κι αλλιώς σηκώνεστε νωρίς, αν έχετε οργανώσει τα πρωινά σας, θα δείτε μεγάλη διαφορά στις καθημερινές (κουραστικές) μέρες. Οι περισσότεροι άνθρωποι όταν ξυπνούν το πρωί δεν μπορούν να λειτουργήσουν με ταχύτητα και αποτελεσματικότητα. Αν όμως , έχετε φροντίσει από το προηγούμενο βράδυ να συγκεντρώσετε τις δραστηριότητες που πρέπει να εκτελέσετε το πρωί, η ζωή σας θα γίνει πιο εύκολη. Και σίγουρα φεύγοντας από το σπίτι δεν θα αναρωτιέστε μήπως ξεχάσατε κάτι σημαντικό!


Οκτώβριος

Βάλτε προτεραιότητες
Μην υπερφορτώνεται τον εαυτό σας, ζητώντας του να κάνει πολλά σημαντικά πράγματα σε μόλις μια μέρα. Αν αποφασίσετε ότι κάθε μέρα θα υπάρχουν 3 βασικές προτεραιότητες οι οποίες θα πρέπει να εκτελεστούν, θα δείτε ότι όλες οι εκκρεμότητες θα αρχίσουν σταδιακά να τακτοποιούνται. Από λογαριασμούς που πρέπει να πληρώσετε, αντικείμενα που χρειάζονται επισκευή μέχρι και κάτι που πρέπει να κάνετε για τον εαυτό σας.


Νοέμβριος

Ζήστε νέες εμπειρίες
Οι μεγάλες αλλαγές είναι συχνά τρομακτικές και δύσκολες στο να πραγματοποιηθούν. Και το κυριότερο; Επειδή απαιτούν χρόνο μέχρι να τις κάνουμε, συνήθως απογοητευόμαστε και τα παρατάμε πολύ γρήγορα. Μικρές όμως, αλλαγές στην καθημερινότητά σας μπορούν να κάνουν τη διαφορά όπως: Ακούστε ένα νέο τραγούδι κάθε μέρα, δείτε μια καινούρια ταινία, διαβάστε ένα νέο βιβλίο, μαγειρέψτε μια ξεχωριστή συνταγή, ζήστε μια νέα εμπειρία.


Δεκέμβριος

Κάντε αλλαγές στο στιλ και ανανεωθείτε
Πάντα κάποιες μικρές αλλαγές στον τρόπο που ντυνόμαστε, στα μαλλιά μας ακόμα και στα αξεσουάρ που κρατάμε, μας φτιάχνουν τη διάθεση και μας ανανεώνουν. Είναι μα έμμεση ευκαιρία να αφήσουμε πίσω το παλιό και να ξεκινήσουμε κάτι καινούριο. Ακόμα και η αλλαγή του αυτοκινήτου μας ή του χρώματος των μαλλιών μας, με κάποιο τρόπο μπορεί να λειτουργήσει θετικά και να μας κάνει να βάλουμε μεγαλύτερους στόχους για το μέλλον.



IN CATEFORY: BEST CHOICES , HEALTH