3 Cents: Η ομάδα που “πρόσθεσε” τον όρο premium στα αναψυκτικά

Οι Βασίλης Καλαντζής, Γιώργος Μπάγκος, Δημήτρης Νταφόπουλος, Γιώργος Τσιρίκος, ιδιοκτήτες της εταιρείας “Three Cents Artisanal Beverages” μας συστήνουν τα πρώτα premium ελληνικά αναψυκτικά και μας μιλάνε για το πώς “γεννήθηκε” η ιδέα της δημιουργίας τους.


Πώς «γεννήθηκε» η ιδέα της δημιουργίας των Three Cents; Ήταν κάτι που είχατε όλοι καιρό στο μυαλό σας;
Η ιδέα των Three Cents ξεκίνησε από την αγάπη μας για τα αναψυκτικά και τις μπουρμπουλήθρες… Αρχή αποτέλεσε ένα σεμινάριο στη Νέα Ορλεάνη και ένα βιβλίο, το Fix the Pumps του Darcy O Neil, το οποίο μιλάει για την ιστορική εξέλιξη των αναψυκτικών στην Αμερική την περίοδο της ποτοαπαγόρευσης. Όταν τα μπαρ αφού δεν μπορούσαν να πωλούν αλκοόλ μετατράπηκαν σε soda bars και και οι φαρμακοποιοί σε μπάρμεν. Η αλήθεια είναι πως δεν το σχεδιάζαμε καιρό απλά προέκυψε… Έφτιαχνα την Pink Grapefruit Soda στο χέρι στο μαγαζί που δούλευα, ταυτόχρονα είδαμε ένα κενό στην αγορά των premium αναψυκτικών στην Ελλάδα και τέλος βρέθηκε ένα εργοστάσιο και ένας παραγωγός που μας εμπιστεύτηκε και μας βοήθησε να φτιάξουμε τα προϊόντα που θέλαμε.


Πώς δημιουργήθηκε η ομάδα των Three Cents; Είναι η κλασική ιστορία κάποιων φίλων που αποφάσισαν να κάνουν κάτι μαζί και επαγγελματικά;
Η ομάδα των Three Cents αποτελείται από την Βασίλη Καλαντζή, τον Δημήτρη Νταφόπουλο, τον Γιώργο Τσιρίκο και εμένα, τον Μπάγκο Γιώργο. Με τον Δημήτρη γνωριζόμαστε από παλιά καθώς είμαστε και οι δυο από την Καρδίτσα, μάλιστα οι μητέρες μας ήταν συμμαθήτριες, με τον έτερο Γιώργο γνωριζόμαστε μέσω του χώρου του μπάρ. Η συνταγή ολοκληρώθηκε όταν ο Δημήτρης ξεκίνησε να δουλεύει για την εταιρία του Βασίλη, η οποία αυτή τη στιγμή είναι και ο διανομέας μας, και έτσι ξεκίνησαν όλα. Είναι η κλασσική ιστορία 4 ανθρώπων που βρεθήκαν στο κατάλληλο μέρος την κατάλληλη στιγμή με την κατάλληλη ιδέα.


Όταν είπαμε ότι θα φτιάξουμε τα Three Cents ποια ήταν η φιλοσοφία την ακολουθήσατε; Τι θέλατε να δώσετε στον κόσμο; Είχατε στο μυαλό σας ότι θα κάνουμε μία σειρά αναψυκτικών για bar και cocktails ή θέλατε να είναι και πιο μαζικής κατανάλωσης;
Η φιλοσοφία μας είναι τα long drinks και η δημοτικότητά τους. Ένα τέλειο Gin & Tonic, μια δροσερή και παγωμένη Paloma, ένα αρωματικό Spritz, αυτά είναι ποτά που παρόλο που είναι απλά σαν συνταγές μπορούν να γίνουν τα καλύτερα κοκτέιλ, τα οποία ,μπορούν να αναπαράγονται ή σε μπαρ ή ακόμα και στο σπίτι με συνέπεια και ταχύτητα. Στη σημερινή έκρηξη της εποχής του κοκτέιλ οι καταναλωτές ζητούν τα καλύτερα αποστάγματα και εμείς με τη σειρά μας θέλουμε να τους προσφέρουμε τα καλύτερα δυνατά mixer για αυτά!


Όταν μιλάμε για τα Three Cents, τα ακολουθούν οι χαρακτηρισμοί premium και artisanal. Θέλετε να μας εξηγήσετε τι αντιπροσωπεύουν αυτοί οι χαρακτηρισμοί όσον αφορά τα αναψυκτικά;
Όταν μιλάμε για premium αναψυκτικά μιλάμε για προϊόντα τα οποία δεν περιέχουν συντηρητικά, τεχνητές χρωστικές και τεχνητά αρώματα. Ακόμα οι πρώτες ύλες που χρησιμοποιούμε είναι της καλύτερης δυνατής ποιότητας και ως επί το πλείστων ελληνικές. Τα μοναδικά υλικά τα οποία δεν είναι ελληνικά είναι το τζίντζερ για την Ginger Beer και η κινίνη για το Tonic Water τα οποία δεν υπάρχουν στην Ελλάδα. Με τον όρο Artisanal αναφερόμαστε για τον τρόπο με τον οποία φτιάχνονται τα αναψυκτικά και τη φιλοσοφία τους. Όλα ξεκινήσανε από ένα αναψυκτικό που φτιαχνόταν στο χέρι με τα καλύτερα υλικά που μπορούσαμε να βρούμε, στην ουσία φτιάξαμε τα αναψυκτικά με τα οποία θέλαμε εμείς να δουλεύουμε στο μπαρ μας και έτσι θα παραμείνουν. Δίνουμε μεγάλη σημασία στο νερό, στη συσκευασία, στον τρόπο εμφιάλωσης ώστε να φτάσει το καλύτερο δυνατό ποτό στα χέρια σας.


Ποιο στοιχείο του χαρακτήρα του θεωρείτε ότι έχει «βάλει» ο κάθε ένας από εσάς τόσο στο προϊόν όσο και στην εταιρεία;
Οι συνταγές των Three Cents είναι μια από κοινού προσπάθεια όλων μας, από τις συνδυασμένες γνώσεις μας από τα κοκτέιλ αλλά και την αγορά. Όσων αφορά την εταιρία, είμαστε αυτάρκεις. Ο Δημήτρης είναι απόφοιτος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, ο Γιώργος Πληροφορικής, ο Βασίλης είναι έμπορος με 20 χρόνια εμπειρίας στο χώρο και εγώ με τη σειρά μου απόφοιτος Διοίκησης Επιχειρήσεων.


Τι επιφυλάσσετε για το μέλλον; Θα δούμε ίσως και κάποιες νέες γεύσεις; Είναι στα σχέδια σας να μπορεί να το αγοράζει και ο κόσμος από κάποιες κάβες ή σούπερ μάρκετ;
Τα μελλοντικά μας σχέδια αφορούν και την ελληνική αγορά αλλά και τη διεθνή, έχουμε ήδη ξεκινήσει εξαγωγές αφού έχουν ήδη δείξει ενδιαφέρον εταιρίες και μπάρμαν του εξωτερικού. Μέχρι το τέλος του χρόνου σχεδιάζουμε να έχουμε δυο νέες γεύσεις και να ενισχύσουμε τα τέλεια long drinks στα μπαρ ώστε όλοι να απολαμβάνουν το καλύτερα ποτά που μπορούν.


Photo: Γιάννης Λεφάκης


 

IN CATEFORY: FACES