6 τροφές που δεν πρέπει να λείπουν από κανένα σπίτι!

Η προσεγµένη και ισορροπηµένη διατροφή είναι πάντοτε ο καλύτερος οδηγός για µια αξιοζήλευτη σιλουέτα και βέβαια, για την καλή υγεία του οργανισµού, ενώ παράλληλα ενισχύει τις αντιστάσεις απέναντι στην εµφάνιση σοβαρών νοσηµάτων. Για να µπορέσετε όµως, να υιοθετήσετε τις πιο υγιεινές διατροφικές συνήθειες θα πρέπει να έχετε πάντοτε τις παρακάτω τροφές διαθέσιµες στην κουζίνα σας!


Στραγγιστό γιαούρτι χαµηλών λιπαρών

Το πλέον κορυφαίο ελληνικό προϊόν είναι απαραίτητο για τη διατροφή σας, διότι είναι µια εξαιρετική πηγή ασβεστίου και µετάλλων και αποτελεί πολύ καλή επιλογή για ελαφρά και υγιεινά γεύµατα. Επιπλέον το γιαούρτι µπορεί να χρησιµοποιηθεί σε πολλές συνταγές ισορροπηµένων γευµάτων.

Extra Tip: Χρησιµοποιήστε το γιαούρτι σαν βάση για να δηµιουργήσετε σπιτικά dips και dressings που θα συνοδέψουν τέλεια τα γεύµατα και τις σαλάτες σας.


Φιλέτο σολοµού

Όλοι οι διατροφολόγοι συµφωνούν στο ότι ο σολοµός πρέπει να είναι µέρος της διατροφής µας ως µια από τις καλύτερες πηγές Ω-3 λιπαρών οξέων, ενώ οχυρώνει το ανοσοποιητικό σύστηµα ενάντια των καρδιαγγειακών νοσηµάτων.

Extra Tip: Χρησιµοποιείστε το φιλέτο σολοµού για να φτιάξετε καναπεδάκια που θα ξετρελάνουν τους καλεσµένους σας.


151119_SCI_salmon-gmo.jpg.CROP.promo-xlarge2


Αποξηραµένα σύκα

Μην παραλείψετε να εντάξετε στην καθηµερινότητά σας τα αποξηραµένα σύκα, που µέχρι και οι αρχαίοι ολυµπιονίκες κατανάλωναν, εξαιτίας των θρεπτικών ιδιοτήτων τους και τη συµβολή τους στην υγεία του εντέρου και της καρδιάς.

Extra Tip: Τα αποξηραµένα σύκα είναι το τέλειο σνακ ανάµεσα στα γεύµατα και µπορείτε να το έχετε παντού µαζί σας.


Dried figs


Βρώµη & µπάρες δηµητριακών

Ξεκινήστε το γεύµα σας µε ένα µπολ βρώµη σερβιρισµένη µε φρέσκο γάλα χαµηλών λιπαρών και απολαύστε την καλύτερη πηγή υδατανθράκων για την εξασφάλιση της απαραίτητης ενέργειας, ενώ οι µπάρες αποτελούν ένα καλό υποκατάστατο γλυκού.

Extra Tip: Για πιο υγιεινά πιάτα αντικαταστήστε το αλεύρι µε αλεσµένη βρώµη. Η απόλαυση παραµένει ίδια, ενώ θα έχετε αυτόµατα µειώσει τις θερµίδες.


cereal-bar


Αυγά

Μια προσεγµένη διατροφή είναι πάντοτε πλούσια σε πρωτεΐνη. Τα αυγά είναι η ιδανική φυσική πηγή πρωτεϊνών και αποτελούν το µυστικό των αθλητών που προσέχουν τη διατροφή τους και προσπαθούν να αυξήσουν τη µυϊκή τους µάζα.

Extra Tip: Ενώ µπορείτε να καταναλώνετε άφοβα το ασπράδι, ενδείκνυται η κατανάλωση το πολύ 3 κρόκων την εβδοµάδα, καθώς ο τελευταίος προκαλεί αύξηση της χοληστερίνης.


o-BROWN-EGGS-VS-WHITE-EGGS-facebook


Κρόκος Κοζάνης

Έχει χαρακτηριστεί ως το ελιξίριο της µακροζωίας, καθώς βρίθει από θεραπευτικά συστατικά τα οποία βοηθούν την εγκεφαλική λειτουργία, προστατεύουν την καρδιά και το στοµάχι και έχουν αντικαρκινική δράση.

Extra Tip: Χρησιµοποιείστε µικρές ποσότητες κρόκου στο κοτόπουλο, τα θαλασσινά ή το ριζότο σας και απογειώστε τα πιάτα σας!


shutterstock_408375406


SUPERFOODS: ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ;

Συγκεντρώσαµε για εσάς τις γνωστότερες υπερτροφές (superfoods) ώστε την επόµενη φορά που θα χρειαστείτε επιπλέον ενέργεια να ξέρετε που να στραφείτε:


  • Βατόµουρα & Μούρα
  • Σπιρουλίνα
  • Σκόρδο
  • Ελαιόλαδο
  • Μύρτιλλο
  • Αµύγδαλα & Ξηροί καρποί
  • Μαύρη Σοκολάτα
  • Ιπποφαές
  • Κάππαρη
  • Goji Berry
  • Πράσινο Τσάι
  • Ρόδι
  • Αλόη
  • Κόκκινο Κρασί
  • Μπρόκολο