Boost your energy! 4 πρωινά για να ξεκινήσει καλά η μέρα σας!

Ο διατροφολόγος Γιώργος Μουλίνος σας δίνει τις «συνταγές» για τέσσερα διαφορετικά πρωινά που θα γεμίσουν τον οργανισμό σας ενέργεια και θα σας κρατήσουν μέχρι το επόμενο γεύμα σας! Πρωτεΐνες και «καλοί» υδατάνθρακες είναι τα βασικά συστατικά τους. Και πάνω απ’ όλα μην ξεχνάτε το βασικό κανόνα: ξεκινήστε κάθε μέρα σας με πρωινό!


Βάλτε τη φαντασία σας να δουλέψει και δηµιουργήστε διαφορετικά πρωινά καθηµερινά µε σύνθετους υδατάνθρακες, γάλα ή γιαούρτι, σπόρους και φρούτα!


1. Τηγανίτα σε αντικολλητικό τηγάνι µε µερικές κουταλιές κουάκερ, ασπράδια αυγών, λίγο γάλα και επάνω απλώνουµε γιαούρτι χαµηλών λιπαρών και µέλι.


Grain-Free-Cheesecake-Pancakes


2. Ένα γιαούρτι χαµηλών λιπαρών µε cranberries, blueberries, καρύδια ή φουντούκια ή κάσιους, gojiberries και λίγο µέλι, είναι η καλύτερη αρχή για µια µέρα ευεξίας και ενέργειας!


WS_KB_Granola_Yogurt_Berries_Honey_021


3. Φτιάξτε µια οµελέτα σε αντικολλητικό τηγάνι µε λίγο λάδι, φτιαγµένη από ασπράδια αυγών, 1 κρόκο, φιλέτο γαλοπούλας, κίτρινο τυρί χαµηλών λιπαρών. Προσθέστε αν θέλετε  σπανάκι, κρεµµύδι, µανιτάρια, πιπεριά και πράσινα µυρωδικά και συνοδέψτε µε µία φέτα µαύρο ψωµί!


Omelette11


4. Οι νιφάδες βρώµης ή αλλιώς κουάκερ είναι ένα τρόφιµο υψηλής διατροφικής αξίας ιδανικό για να ξεκινήσετε τη µέρα σας! Βάλτε σε ένα µπολ κουάκερ µε γάλα χαµηλών λιπαρών, λιναρόσπορο, κολοκυθόσπορο, µέλι και κανέλα. Μπορείτε αν θέλετε να προσθέσετε λίγη µπανάνα ή φράουλες.


oats2wm