Μπορεί το junk food να είναι… healthy;

Το junk food αποτελεί «κόκκινο πανί» για όλους εσάς που φροντίζετε για το σώµα σας και θέλετε ν’ ακολουθείτε υγιεινές µεθόδους διατροφής. Για να µη στερείστε, ωστόσο, την απόλαυση, ο καλύτερος τρόπος είναι να συνδυάσετε το junk food µε υγιεινά προϊόντα, εφαρµόζοντας τις παρακάτω πρωτότυπες συνταγές.


shutterstock_281881481


Burger

Ένα ζουµερό µοσχαρίσιο µπιφτέκι µέσα σε τραγανό ψωµάκι ολικής αλέσεως είναι πάντοτε µια καλή επιλογή για ένα ισορροπηµένο γεύµα. Προσθέστε στο burger σας φρεσκοκοµµένα λαχανικά, φροντίζοντας ωστόσο να αποφύγετε τις περιττές σος που επιβαρύνουν µε λιπαρά το φαγητό σας. Αντί για τηγανιτές πατάτες συνοδέψτε το burger σας µε λαχανικά φούρνου ή sticks κολοκυθιού.


20160428-memorial-day-burger-recipes-roundup-19


Σουβλάκι 

Το αγαπηµένο φαγητό των Ελλήνων µπορεί ν’ αποτελέσει άνετα την κατάλληλη τροφή για υγιεινή πρόσληψη θερµίδων. Επιλέξτε αλάδωτη πίτα και προσθέστε ένα καλοψηµένο καλαµάκι κοτόπουλου, µαζί µε φρέσκο µαρούλι και ντοµάτα, ενώ µια κουταλιά µουστάρδα θα απογειώσει γευστικά τον ουρανίσκο σας!


cook-and-grill-slider10


Πίτσα

Εκτός από ιδιαίτερα δηµοφιλές junk food, η πίτσα είναι ένα προϊόν µεσογειακής διατροφής που µπορεί να έχει αρκετά οφέλη στον οργανισµό, µιας και συνδυάζει διάφορες οµάδες τροφών. Ετοιµάστε την ατοµική σας πίτσα χρησιµοποιώντας ζύµη ολικής άλεσης ή πολύσπορη και προσθέστε τη σάλτσα από φρέσκια ντοµάτα. Συνεχίστε µε δύο ψιλοκοµµένες φέτες βραστής γαλοπούλας και καλύψτε την επιφάνεια της πίτσας µε τριµµένο τυρί χαµηλών λιπαρών. Λαχανικά και µανιτάρια µπορούν να συνοδέψουν τέλεια την πίτσα σας.


 

4059c6a47ebea3957654116bba5f37eb7d7cb697-2