Dsquared2: 20 years on top of fashion world

Τον Ιανουάριο του 2015, το διάσημο σχεδιαστικό δίδυμο γιόρτασε τα 20 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας  της αντρικής συλλογής στις πασαρέλες, αλλά και στις καρδιές των αντρών όλου του κόσμου.

January 2015 marked the 20th year of successful presence for the dynamic duo’s men’s collection, on catwalks and in the hearts of men all over the world.


The celebration of fashion

Μπορεί πλέον τα δύο αδέρφια να γεύονται τους καρπούς από τους κόπους τους όλων αυτών των χρόνων, όμως δεν επαναπαύονται και, έχοντας ως βάση τα 20 χρόνια πορείας στο χώρο, είναι έτοιμοι να ξεκινήσουν ένα υπέροχο ταξίδι για τα επόμενα 20 χρόνια. Όπως λένε και οι ίδιοι «Θα γιορτάσουμε με το να προχωρήσουμε μπροστά. Αυτά τα 20 χρόνια ήταν μία υπέροχη περιπέτεια και είμαστε έτοιμοι για τα επόμενα 20. Φτάσαμε το brand στο σημείο που θέλαμε και τώρα μοιάζει λες και ξεκινάμε την καριέρα μας από την αρχή. Τώρα είναι η στιγμή για να χτίσουμε και να δημιουργήσουμε».
Η αρχή έγινε το 1994, όταν τα αδέρφια Caten, γεμάτοι όνειρα και φιλοδοξία, παρουσίασαν την πρώτη τους αντρική συλλογή σε ένα σημαντικό δίκτυο εμπόρων, αλλά και στα ΜΜΕ, στο Μιλάνο. Αυτή ήταν και η αρχή μιας τεράστιας καριέρας, καθώς η επίδειξη είχε πολύ μεγάλη επιτυχία και έβαλε τους δύο σχεδιαστές στο χάρτη της μόδας. Η ξεχωριστή οπτική, η φαντασία τους, η ενέργεια, ο δυναμισμός έκαναν τις δημιουργίες τους να διακριθούν, και από εκείνη τη στιγμή θα γίνονταν όχι μόνο διάσημοι αλλά και ένα brand που θα δημιουργούσε τάσεις και θα διαμόρφωνε στιλ σε όλο τον κόσμο.
Τα χρόνια που ακολούθησαν έχτισαν την αντρική συλλογή μέρα με τη μέρα, χρόνο με το χρόνο και με μότο «Born in Canada, Made in Italy», οι Dsquared2 μετέτρεψαν το μοναδικό τους όραμα σε εξαιρετικές δημιουργίες. Η ποιότητα των υφασμάτων, το ταλέντο τους, το εξαιρετικό ράψιμο κατάφεραν να δώσουν στα ρούχα τους το στιλ, τον αισθησιασμό, την κομψότητα, αλλά και την πρακτικότητα που επιθυμούσαν. Αν και τα πρώτα χρόνια κυριαρχούσε στις δημιουργίες τους το τζιν και το δέρμα, η αγάπη τους για το κλασικό και το luxury τους οδήγησε στη δημιουργία της συλλογής Classic, το 2010, όπου το μοντέρνο κουστούμι έγινε μέρος της αντρικής συλλογής τους.
Οι δημιουργικές ιδέες είναι ανεξάντλητες και το 2007 ήρθε η ώρα το brand Dsquared2 να συνδεθεί και με τον κόσμο της αρωματοποιίας. Έτσι, σε συνεργασία με έναν από τους ιστορικούς οίκους αρωματοποιίας, τον ICR-ITF, το 2007 παρουσιάζουν το πρώτο τους άρωμα, «He Wood», το οποίο έγινε αμέσως best seller, και το 2014 παρουσίασαν το νέο τους άρωμα «Wild», το οποίο συνοδεύτηκε από μία καμπάνια από τον Steven Klein. To 2008, ήταν η χρονιά που, σε συνεργασία με τη Marcolin, επέκτειναν το Brand και στον τομέα των γυαλιών όρασης και ήλιου, ενώ, το 2013, μας πρόσφεραν για πρώτη φορά εξαιρετικές συλλογές με αντρικά, γυναικεία και παιδικά εσώρουχα.


The global domination of the brand
Όσο η φήμη των Dsquared2 μεγαλώνει τόσο μεγαλύτερη είναι η ανάγκη για τη δημιουργία των flagship καταστημάτων. Το πρώτο κατάστημα ναυαρχίδα των Dsquared2 εγκαινιάστηκε στην πολυτελή συνοικία της Μόδας του Μιλάνου το 2007. Τα τελευταία επτά η επέκτασή τους σε όλο τον κόσμο έχει οδηγήσει στη δημιουργία 33 flagship καταστημάτων, αλλά και πολύ σημαντικών συνεργασιών στο διεθνές δίκτυο της μόδας. Το τέλος του 2014 σηματοδότησε μια βασική είσοδο στην αγορά της Βόρειας Αμερικής με τρία καταστήματα Dsquared2 στη Νέα Υόρκη, στο Λος Άντζελες και στο Μαϊάμι. Την ίδια στιγμή, μια από τις πιο πρόσφατες κινήσεις τους, που ήδη έχουν στεφθεί με επιτυχία, είναι το site και το e-shop του brand. Οι αδερφοί Caten είναι ασταμάτητοι και το brand έχει αγαπηθεί όσο λίγα. Το αποτέλεσμα είναι ακόμα ένα κατάστημα σε μία από τις μητροπόλεις της μόδας, το Λονδίνο, το 2015, αλλά και ένα μοντέρνο και stylish εστιατόριο, το Ceresio 7, το οποίο στεγάζεται στο υπέροχο νεοκλασικό κτίριο, όπου βρίσκονται το showroom, το studio, αλλά και τα κεντρικά γραφεία τους.


The celebration of fashion

Although the two brothers can now enjoy the fruits of their labours, they do not rest on their laurels and with 20 years of experience in the industry they are ready to embark on a new and exciting journey for the next 20.
As they themselves said “We will celebrate by moving forward. The past 20 years have been a great adventure and we are ready for the next 20.  We have taken the brand to the point we wanted to and now it seems like we are starting our career from the beginning. Now is the time to build and create.” Everything started back in 1994 when the Caten brothers, filled with dreams and ambition, presented their first men’s collection to an important merchant’s network and the media in Milan. The fashion show was a huge success and it launched the designers’ careers officially putting their name on the fashion map. Their unique perspective, their imagination, their energy and their drive made their creations stand out and from that day it became obvious not only that they would be famous but also that their brand would be a trendsetter for the whole world. In the years that followed they built their men’s collection day by day, year by year and with their motto “Born in Canada, Made in Italy” Dsquared2 turned their unique vision in wonderful creations. Their talent, exceptional execution and quality of fabrics, gave their apparel the elegance and practicality the designers desired. Even though jeans and leather were the main protagonists during the brand’s first years, their love of classic and luxury led to the creation of the Classic Collection in 2010, when the modern suit became a staple of their collection. Their creative ideas seemed never-ending and so in 2007 it was time for Dsquared2 to venture out in the world of perfumes. In collaboration with ICR-ITF one of the biggest names in the field they presented their first perfume “He Wood” which became an instant best seller. In 2014 they launched “Wild” a new scent accompanied by an ad campaign by Steven Klein. 2008 was the year they collaborated with Marcolin to expand their brand in eyewear and in 2013 for the first time their collection included men’s, women’s and children’s underwear.


The global domination of the brand
As Dsquared2’s fame grew so did the need for flagship stores. The first flagship was located in the luxurious Milan fashion quarter in 2007. During the last 7 years the brand’s world domination has resulted in a total of 33 flagship stores and countless important collaborations in the international fashion network. The end of 2014 marked the brand’s entrance in the North American market with 3 new stores in New York, Los Angeles and Miami. One of their latest successful ventures has been the launch of the brand’s official site and e-shop. The Caten brothers are unstoppable and the brand has been loved as few others have… the result? Yet another flagship store in another fashion metropolis, London, in 2015 as well as a modern and stylish restaurant Ceresio 7, housed in the beautiful neoclassic building that’s also home to the brand’s showroom, studio and headquarters.