Femina: Ανάπαυση και ξεκούραση κατά τη λοχεία

Η λοχεία είναι μία από τις πιο δύσκολες και απαιτητικές περιόδους στην ζωή κάθε γυναίκας. Οι μαίες τους Γυναικολογικού και Μαιευτικού Κέντρου Femina, μας χαρίζουν τις πολύτιμες συμβουλές τους για να αντιμετωπίσετε τις δυσκολίες αυτής της περιόδου.


 

Αφιερώστε λίγο χρόνο για τον εαυτό σας μέσα στην ημέρα
• Ξαπλώστε, καθίστε σε μια καρέκλα ή πολυθρόνα με τα πόδια ψηλά ή απλά ξεκουράστε το κεφάλι σας έχοντας τα χέρια σας σε ένα τραπέζι
• Επικεντρωθείτε στους ώμους, τα χέρια και το στόμα σας
• Απελευθερώστε την ένταση από τους ώμους σας αφήνοντας τους να πέσουν χαλαρά προς τα κάτω
• Τεντώστε τα δάχτυλα σας και μετά αφήστε τα χαλαρά
• Κρατήστε τα χείλη σας κλειστά και σύρετε τη κάτω γνάθο σας προς τα κάτω. Στη συνέχεια ανοίξτε το στόμα και χαλαρώστε
• Συγκεντρωθείτε στην αναπνοή σας.
• Όλα αυτά είναι κάποια πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να αντιμετωπίζετε το καθημερινό στρες και να χαλαρώνετε


 

Αποκτήστε τη φόρμα σας
• Η υγιεινή διατροφή και η συχνή άσκηση θα σας βοηθήσει να χάσετε το περιττό βάρος που αποκτήσατε κατά την εγκυμοσύνη
• Εάν θηλάζετε μην ακολουθήσετε μια αυστηρή δίαιτα. Διατηρήστε τη θερμιδική πρόσληψη και τα υγρά και να ξεκουράζεστε καθημερινά
• Το να πηγαίνετε καθημερινά βόλτα το μωρό σας, έστω μια φορά, είναι ένας καλός τρόπος για άσκηση
• Όσο το μωρό μεγαλώνει, θα μπορείτε να προσθέσετε μεθόδους γυμναστικής
• Μετά τις πρώτες 40 ημέρες λοχείας και αφού πραγματοποιήσετε το καθιερωμένο check up στο γυναικολόγο σας μπορείτε να ξεκινήσετε πολύ πιο εύκολα γυμναστική ή λοιπές αθλητικές δραστηριότητες


 

Ιδέες για καλή άσκηση
Κολύμβηση: Ξεκινάτε αφού σταματήσουν τα λόχεια και σε περίπτωση καισαρικής τομής, αφού έχει επουλωθεί η τομή.
Ποδήλατο: Πολύ καλή αεροβική άσκηση για όλο το σώμα
Περπάτημα: Οικονομικό, εύκολο και μπορεί να συνδυαστεί και με τις βόλτες με το μωρό σας. Ξεκινάτε ομαλά και σταδιακά αυξάνετε και την απόσταση και την διάρκεια του περπατήματος
Τένις: Μπορείτε να ξεκινήσετε γύρω στους 3-5 μήνες μετά το τοκετό και βοηθάει στην ενίσχυση του πυελικού εδάφους
Jogging: Καλό είναι να ξεκινήσετε το jogging μετά τους πρώτους 5 μήνες, όταν οι μυϊκοί σας σύνδεσμοι θα έχουν αποκτήσει ξανά την δύναμη τους. Αν θηλάζετε θα χρειαστεί να περιμένετε μέχρι να τελειώσει ο θηλασμός.


 

Μην ξεχνάτε ότι για διατροφικές συμβουλές-δίαιτα και ασκήσεις ενίσχυσης του πυελικού σας εδάφους μπορείτε να ενημερωθείτε από το γιατρό και τη μαία σας, οι οποίοι είναι πάντα δίπλα σας.


Αγίου Αλεξάνδρου 22& Θέτιδος 18, Παλαιό Φάληρο

Τ: 210 9883283

http://www.feminacare.gr/


 


IN CATEFORY: HEALTH