Fitness μυστικά για να είστε πάντα νέοι και υγιείς!

Ξεκινήστε σήµερα κιόλας ένα πρόγραµµα γυµναστικής που να σας ταιριάζει, όχι µόνο για ν’ αποκτήσετε ένα καλλίγραµµο σώµα, αλλά και για να είστε υγιείς, χαρούµενοι και να νιώθετε ευεξία!


Φροντίστε να είστε συνεπείς στο πρόγραµµα γυµναστικής σας

Μπορεί το καθηµερινό σας πρόγραµµα να είναι ιδιαίτερα βεβαρηµένο, ωστόσο είναι σηµαντικό να µην παραλείπετε τη γυµναστική, διότι η τελευταία αποφέρει αποτελέσµατα µόνο όταν πραγµατοποιείται σε συστηµατική βάση. ∆ηµιουργήστε ένα πρόγραµµα µε βάση τις καθηµερινές σας υποχρεώσεις εντάσσοντας τουλάχιστον 3 φορές γυµναστικής µέσα στην εβδοµάδα. Σε αντίθετη περίπτωση το σώµα σας θα δυσκολεύεται να ανταποκριθεί στις ασκήσεις, ενώ το πιάσιµο δεν θα σας… αφήνει!


Μην ξεχνάτε την προθέρµανση και τη χαλάρωση!

Κάθε προπόνηση θα πρέπει πάντοτε να συνοδεύεται από µια καλή προθέρµανση και εξίσου καλή αποθεραπεία, δηλαδή το χαλάρωµα και τη σταδιακή σωµατική επαναφορά, που κρίνεται απαραίτητη µετά από µια εντατική γυµναστική. ∆έκα λεπτά χαλαρό περπάτηµα στο διάδροµο, διατάσεις ή ήπια αερόβια άσκηση αποτελούν την ιδανική αποθεραπεία προκειµένου να χαλαρώσουν οι µύες και να αποφύγετε το πιάσιµο και τους πόνους. 


main-10-workouts-for-a-stronger-back-and-abs


∆ιασκεδάστε ενώ γυµνάζεστε

Σηµαντικός παράγοντας για να έχετε τα αποτελέσµατα που επιθυµείτε είναι να απολαµβάνετε τη γυµναστική. ∆οκιµάστε διάφορα είδη και επιλέξτε αυτό που σας ταιριάζει καλύτερα. Τα οµαδικά προγράµµατα ενδείκνυνται για εσάς που δεν είστε φαν του γυµναστηρίου, καθώς περιλαµβάνουν ποικιλία ασκήσεων που γυµνάζουν όλο σας το σώµα, ενώ η συνοδεία µουσικής και η συναναστροφή µε τα υπόλοιπα µέλη της οµάδας σίγουρα θα κάνουν πιο διασκεδαστική την όλη διαδικασία.


«Νους υγιής εν σώματι υγιή» έλεγαν οι αρχαίοι και είχαν δίκιο, καθώς όταν το σώμα πάσχει, νοσεί και το μυαλό, αλλά και αντίστροφα. Για είστε λοιπόν, πάντα υγιείς και σωματικά και πνευματικά εντάξτε τη γυμναστική στη ζωή σας! Και σας αποκαλύπτουμε τα μυστικά για να δείτε αποτελέσματα!


Γράµµωση και αντοχή σε έναν ιµάντα

Το Total body Resistance Exercise – κατά κόσµο TRX – είναι η νέα αγαπηµένη συνήθεια στα γυµναστήρια! Ο γνωστός ιµάντας σίγουρα θα σας προσφέρει γρήγορα, καταπληκτικά αποτελέσµατα µε εύκολες ασκήσεις που εγγυώνται ενδυνάµωση σε όλες τις µυϊκές οµάδες, χαρίζοντας ταυτόχρονα την επιθυµητή γράµµωση. Το σηµαντικό στοιχείο του TRX είναι ότι δουλεύετε αποκλειστικά µε το βάρος του σώµατός σας δίνοντας τη δυνατότητα ελέγχου της έντασης και του ρυθµού της εκγύµνασης. Χρησιµοποιείστε τον ιµάντα για να διαµορφώσετε το προσωπικό σας πρόγραµµα γυµναστικής, µέσα από µια µεγάλη γκάµα ασκήσεων για όλο το σώµα, που θα σας δώσει τα ιδανικά αποτελέσµατα, ενώ αποκτάτε την απαραίτητη αντοχή και δύναµη, που σίγουρα θα σας φανεί χρήσιµη στην απαιτητική σας καθηµερινότητα.


Σιγουρευτείτε ότι η γυµναστική σας συνοδεύεται από µια υγιεινή και ισορροπηµένη διατροφή 

Όσο έντονη γυµναστική και να κάνετε δε θα µπορέσετε να φτιάξετε την ιδανική σιλουέτα εάν δεν προσφέρετε στον οργανισµό σας υγιεινά γεύµατα. Η εκγύµναση του σώµατος από µόνη της µπορεί ν’ αυξήσει τη µυϊκή σας µάζα και να συσφίξει τους ιστούς, όµως δε θα έχει τα επιθυµητά αποτελέσµατα στη µείωση του λίπους. Συµβουλευτείτε ένα διατροφολόγο που θα µπορέσει να διαµορφώσει τις διατροφικές σας συνήθειες βάσει των ενεργειακών σας αναγκών, προκειµένου να φτιάξετε ένα όµορφο και γυµνασµένο κορµί.


salad


Πάρτε το χρόνο σας

Η κάθε άσκηση είναι σχεδιασµένη ώστε να γυµνάζει συγκεκριµένες µυϊκές οµάδες. Για να επιτευχθεί αυτό χρειάζεται να είστε προσηλωµένοι στην τεχνική της κάθε άσκησης, διαφορετικά υπάρχει µεγάλη πιθανότητα τραυµατισµού ή καταπόνησης της σπονδυλικής στήλης, του αυχένα και άλλων σηµείων του σώµατός σας. Μη βιαστείτε να τελειώσετε τα σετ και φυσικά, µη διστάσετε να ζητήσετε τη συµβουλή του γυµναστή σας που θα σας βοηθήσει να βγάλετε σωστά το πρόγραµµά σας!


Γυµνάστε την καρδιά σας!

Η καρδιά είναι ο σηµαντικότερος µυς του σώµατος, γι’ αυτό θέλει ιδιαίτερη φροντίδα και δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για την καλή υγεία του οργανισµού από την προπόνηση cardio. Τα προγράµµατα Cardio Fitness ή αλλιώς καρδιοαναπνευστικά, σίγουρα θα σας βοηθήσουν στη σωστή λειτουργία της καρδιάς, ενώ έχουν πολλά οφέλη για το σώµα µιας και βελτιώνουν την κυκλοφορία του αίµατος, συµβάλλουν στο συντονισµό των συσπάσεων του καρδιακού µυ και φυσικά, λειτουργούν καταλυτικά στην βελτιστοποίηση της αναπνοής. Το Cardio περιλαµβάνει µεγάλη ποικιλία αερόβιων ασκήσεων που µπορούν να εφαρµοστούν τόσο σε εξωτερικούς χώρους όσο και στο γυµναστήριο, ακόµη και στο σπίτι σας. Βεβαίως, υπάρχουν διαβαθµίσεις ανάλογα µε το αν είστε αρχάριος ή προχωρηµένος, ενώ η προπόνηση cardio συχνά διαχωρίζεται σε πέντε ζώνες κάθε µια από τις οποίες διαθέτει τη δική της ένταση και ποικιλία ασκήσεων. ∆οκιµάστε το και σίγουρα δε θα ξεκολλάτε!


which-workout-feature


Μην κάνετε µεγάλα διαλείµµατα

Προσπαθήστε να αποφύγετε τα µεγάλα διαλείµµατα µεταξύ των ασκήσεων, διότι αυτά πολλές φορές έχουν ως αποτέλεσµα να χαλαρώνουν οι µύες και έτσι να δυσκολεύεστε να συνεχίσετε το πρόγραµµα των ασκήσεων. 30 δευτερόλεπτα µεταξύ των σετ και 1 λεπτό ανάµεσα στις διάφορες ασκήσεις είναι το ιδανικό διάλειµµα για να ξεκουράζεστε χωρίς να χαλαρώνετε.


IN CATEFORY: BEST CHOICES , HEALTH