Γιάννης Θεοδωρόπουλος: Ένας… «γιατρός» για το γιατρό!

YIANNISMOU

Γιάννης Θεοδωρόπουλος: Ένας… «γιατρός» για το γιατρό!

Medical Business Coach


Τι ακριβώς κάνει ένας Medical Business Coach; 

Γιατί έχει τόση ζήτηση και γιατί διακεκριµένοι γιατροί σε όλον τον κόσµο τον εµπιστεύονται τυφλά; 

Ο Γιάννης Θεοδωρόπουλος, εκτός από χαρισµατικός άνθρωπος, κάνει και ένα πολύ ιδιαίτερο επάγγελµα!


O Γιάννης Θεοδωρόπουλος έχει επιλέξει να κάνει ένα σπάνιο επάγγελµα. Για να το πούµε λαϊκά, είναι κάτι σαν «γιατρός» για τους γιατρούς! Τι ακριβώς όµως κάνει ένας Medical Business Coach: «Ουσιαστικά παρέχω συµβουλευτικές υπηρεσίες. Υπάρχει, όµως, µια ειδοποιός διαφορά µεταξύ του παραδοσιακού consulting µε το coaching: εκτός του ότι έχω εντάξει στη συµβουλευτική κάποια εργαλεία του coaching, όπως το Grow Model, το πιο σηµαντικό είναι ότι δεν αναλαµβάνω να φέρω εις πέρας απλά ένα project αλλά «βάζω» το γιατρό σε έναν τρόπο σκέψης για το πώς πρέπει να σκέφτεται σαν manager, έτσι ώστε να είναι σε θέση να αξιολογήσει την δουλειά της οµάδας του, των διαδικασιών λειτουργίας του ιατρείου και γενικότερα την ποιότητα των παρεχόµενων υπηρεσιών».


∆ουλεύετε µε όλες τις ιατρικές ειδικότητες;

∆εν υπάρχει περιορισµός, καθώς οι υπηρεσίες που σχετίζονται µε θέµατα management, όπως για παράδειγµα η διαχείριση πελατών,  η ανάπτυξη διαδικασιών λειτουργίας του ιατρείου, η εκπαίδευση προσωπικού ή το µάρκετινγκ είναι τα βασικά πράγµατα που πρέπει να κάνει κάθε γιατρός για να διατηρήσει την εύρυθµη  λειτουργία του ιατρείου του και προσαρµόζονται πάντα στις ανάγκες του. Προσωπικά, έχω µεγαλύτερη εµπειρία στο χώρο της αισθητικής ιατρικής, όπου σε αυτή την περίπτωση παρέχω και πιο εξειδικευµένες υπηρεσίες που σχετίζονται µε την ανάπτυξη εµπορικής και επικοινωνιακής πολιτική και ειδικότερα µε την ποιότητα των παρεχόµενων υπηρεσιών.


Γιατί ένας γιατρός χρειάζεται τις υπηρεσίες ενός Medical Business Coach;

Ένας γιατρός έχει σπουδάσει ιατρική, δεν έχει σπουδάσει management! Οπότε εκ των πραγµάτων, όταν πάει να ανοίξει το ιατρείο του βρίσκεται αντιµέτωπος µε πράγµατα που δεν γνωρίζει. Στις µέρες µας, µε τον ανταγωνισµό που υπάρχει, δεν φτάνει να ανοίξει ένα ιατρείο και να βάλει µια γραµµατέα. Υπάρχουν πολύ πιο σηµαντικά πράγµατα, όπως το να δηµιουργήσει το λεγόµενο “customer experience”, µια ολοκληρωµένη εµπειρία για τον πελάτη. To customer experience είναι βασικό ζητούµενο στην εποχή µας, όπου ο ανταγωνισµός είναι τεράστιος, ενώ οι συγκεκριµένοι πελάτες έχουν εντελώς διαφορετικά χαρακτηριστικά, καθώς δεν θέλουν να αντιµετωπίσουν µία ασθένεια αλλά να βελτιώσουν ή να διορθώσουν κάτι στην εµφάνισή τους, χωρίς, όµως, να κινδυνεύει η ζωή τους. Αυτό τους κάνει πολύ επιλεκτικούς όταν πρέπει να διαλέξουν ένα γιατρό. Αυτό που κάνω σε αυτή τη δουλειά βασίζεται πρώτα από όλα στις αξίες που έχει ένας γιατρός σε επιστηµονικό αλλά και εµπορικό επίπεδο. Πάνω εκεί «χτίζω» τον τρόπο που θα λειτουργεί το ιατρείο του, η κλινική του. Το ζητούµενο είναι, αυτό που λέµε στη γλώσσα µας, το “differentiation”, δηλαδή η διαφοροποίηση στο πώς κάνει τα πράγµατα. Για να επιτευχθεί αυτή η διαφοροποίηση υπάρχει διαδικασία και το πιο σηµαντικό είναι ο ίδιος ο γιατρός/επιχειρηµατίας να έχει προσδιορίσει ποιο είναι το όραµά του, πού θέλει να πάει, ποιοι είναι οι στόχοι του, ποιο είναι το σύστηµα αξιών του και τέλος ποια είναι η κουλτούρα που θέλει να φέρει µέσα στο ιατρείο του και στην οµάδα του. Πάνω σε αυτή την βάση «χτίζω» τον τρόπο που θα λειτουργεί το ιατρείο του. Το θέµα είναι πώς ένας γιατρός θα καταφέρει να δώσει τις καλύτερες υπηρεσίες µε τον πιο επιστηµονικό τρόπο, στην καλύτερη τιµή για τον πελάτη και όλο αυτό να έχει αξία για τον πελάτη και να δηµιουργήσουν µια σχέση εµπιστοσύνης. Γι’ αυτό και άλλο ένα πολύ σηµαντικό κοµµάτι είναι το να παρέχει ένας γιατρός καινοτόµες θεραπείες, που κι αυτό σηµαίνει ότι πρέπει να παρακολουθεί τις εξελίξεις. Ταξιδεύουµε µαζί, πηγαίνουµε στα παγκόσµια συνέδρια που παρουσιάζονται νέες θεραπείες, τις αξιολογούµε πρώτα από όλα σε επιστηµονικό και µετά και σε εµπορικό επίπεδο. Τα θέµατα που «αγγίζω,» λοιπόν, ξεκινούν από το customer service, το µάρκετινγκ, τη διαχείριση ασθενών, και µπορεί να φτάσουν µέχρι την ανάπτυξη ενός operation manual που ουσιαστικά είναι το «ευαγγέλιο» που πρέπει να έχει ένα ιατρείο για το πώς λειτουργεί, µε ποιες προδιαγραφές, δηλαδή ποια είναι τα minimum service delivery standards.


Σε σας απευθύνονται οι νέοι γιατροί ή έρχονται και πιο παλιοί;

Σίγουρα οι καινούργιοι γιατροί, δηλαδή αυτοί που ξεκινούν τώρα το ιατρείο τους και γνωρίζουν για τις υπηρεσίες µου, οπότε ζητούν βοήθεια στο να στήσουν το ιατρείο τους από το µηδέν. Έρχονται, όµως, και γιατροί που έχουν ήδη το ιατρείο τους αλλά θέλουν κάτι να αλλάξουν, είτε για να εξελιχθούν, είτε γιατί µπορεί να έχουν «κολλήσει» είτε γιατί µπορεί να µην είναι κερδοφόρα η επιχείρησή τους. Σε αυτές τις περιπτώσεις κάνουµε µια «διάγνωση» για το τι πήγε λάθος ώστε να το αλλάξουµε. Oι δύο βασικοί λόγοι που µε φωνάζουν είναι το customer experience, πώς δηλαδή να παρέχουν υψηλών προδιαγραφών υπηρεσίες και να κερδίσουν τους πελάτες και ο δεύτερος λόγος για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους αλλά και για εκπαίδευση του προσωπικού. 


Έχετε δηµιουργήσει ένα καινοτόµο πρόγραµµα, το M.A.P. Coaching. Τι ακριβώς είναι αυτό;

Το M.A.P. Coaching (Medical Aesthetic Practice Coaching) είναι ένα tailor made πρόγραµµα που απευθύνεται αποκλειστικά σε γιατρούς που κινούνται στο χώρο της αισθητικής ιατρικής, όπως δερµατολόγους, πλαστικούς χειρουργούς και γενικά πολυϊατρεία που παρέχουν τέτοιου είδους υπηρεσίες. Είναι ένα 360˚ εργαλείο που σε µαθαίνει πώς να επιτύχεις την ορθή λειτουργία του ιατρείου σου, πώς να διασφαλίσεις την ποιότητα των παρεχόµενων υπηρεσιών, πώς να χτίσεις σχέσεις εµπιστοσύνης µε τους ασθενείς σου, πώς να διευρύνεις το πελατολόγιό σου, πώς να αυξήσεις τις πωλήσεις σου.


Για περισσότερες πληροφορίες:

www.medicalbusinesscoaching.com,

info@medicalbusinesscoaching.com, Τ: 2112155580

  • Recent Posts

  • Categories

  • Meta