Ειρήνη Μαρσέλου: Balance in New York

Τι πιο ωραίο από τη γυμναστική στην ύπαιθρο! Και ακόμα καλύτερα με θέα το Manhattan!


Ακολουθεί προχωρημένο ασκησιολόγιο βελτιστοποίησης της ισορροπίας, ευλυγισίας και γενικότερα της ιδιοδεκτικότητας (της συνέργειας μυαλού και μυών).


ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι ασκήσεις αυτές δεν ενδείκνυνται σε άτομα με μυοσκελετικές δυσλειτουργίες.


Άσκηση 1η
Ζέσταμα κορμού. Σε θέση «κάθισμα», με ανοιχτά τα πόδια και έξω στροφή των ισχύων, εκτελείτε πλάγια κάμψη του κορμού εναλλάξ και στις δύο πλευρές με τα χέρια να ακολουθούν αντίθετη κίνηση. Ενεργοποίηση των πλάγιων κοιλιακών και των τετρακεφάλων. Σταθεροποίηση της σπονδυλικής στήλης.


Άσκηση 2η
Με τη στήριξη στο ένα σκέλος και κάμψη του κορμού μπροστά, προσπαθείτε να ευθυγραμμίσετε τον κορμό, με τα χέρια και το πόδι που μακραίνει προς τα πίσω. Ενδυνάμωση της πλάτης και ενεργοποίηση του νεύρο μυϊκού συντονισμού.


‘Ασκηση 3η
Στήριξη στο ένα πέλμα. Ενεργοποίηση όλων των μυικών ομάδων ισομετρικά και άρση του ενός σκέλους (τεντωμένου) στο πλάι μέχρι το σημείο όπου διατηρείται η λεκάνη και η σπονδυλική στήλη σταθερή και σε ουδέτερη θέση. Ενεργοποίηση του νεύρο μυϊκού συντονισμού όλου του σώματος.


Άσκηση 4η
Χαλάρωμα. Αφεθείτε ελεύθεροι. Περπατήστε, τρέξτε, χορέψτε, αναπηδήστε όσο πιο ψηλά μπορείτε!!!


Λ.Ποσειδώνος & Κάναρη 1 Άλιμος

Τ: 210 9843222, 690 6833036


IN CATEFORY: BEST CHOICES , HEALTH