Καλοκαίρι & διατροφή: Πώς να μην πάρεις βάρος αυτό το καλοκαίρι!

Μπορώ να φάω παγωτό το καλοκαίρι, ενώ προσέχω παράλληλα τη διατροφή μου; Τι ποτό μπορώ να πιώ, έτσι ώστε να μην πάρω πολλές θερμίδες; Αρκεί μόνο το κολύμπι για να διατηρούμαι σε φόρμα ή πρέπει να κάνω και άλλου είδους γυμναστική; Σας δίνουμε όλες τις απαντήσεις!


Φυσικά, το καλοκαίρι είναι προ των πυλών και όλοι έχουμε μπει στη διαδικασία να προσέχουμε τη διατροφή μας. Όμως, δεν πρέπει να τη φροντίζουμε μόνο ένα μήνα πριν βγούμε στην παραλία, αλλά και κατά τη διάρκεια όλων των καλοκαιρινών μηνών, έτσι ώστε να είμαστε πάντα σε φόρμα, υγιείς και δυνατοί. Πάμε να δούμε τα καλύτερα καλοκαιρινά fitness tips για εμάς, που θέλουμε να είμαστε πάντα σε φόρμα!


  1. Να αποφεύγουμε τα «βαρέα γεύματα»! Το καλοκαίρι δεν είναι εποχή που ενδείκνυται για διατροφή με σούπες και πολυσυνδυαστικά/υπερθερμιδικά φαγητά, όπως τα παραδοσιακά μας παστίτσιο και μουσακάς, για παράδειγμα.
  2. Καλοκαίρι σημαίνει περισσότερος ελεύθερος χρόνος για τους πιο πολλούς από εμάς. Άρα και πολύ πιο εύκολα μπορούμε να επιλέξουμε την ημερήσια φυσική άσκηση της αρεσκείας μας και ευτυχώς οι επιλογές είναι πολλές και ποικίλες. Πριν τη θάλασσα και την παραλία λοιπόν… ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ!
  3. «ΝΑΙ» στα παγωτά, αλλά όχι στα σύνθετα και με πολλές γεύσεις. Για παράδειγμα, προτιμάμε ένα απλό ξυλάκι σοκολάτα ή βανίλια (κατά προτίμηση light) σε σχέση με έναν πύραυλο, με χωνάκι και περιχυμένη σοκολάτα ή άλλο σιρόπι γύρω ή μέσα…
  4. Φοράμε άνετα ρούχα και παπούτσια, σε φωτεινές αποχρώσεις. Μακριά κατά το δυνατόν από το μαύρο.
  5. Η διατροφή μας, πρέπει να περιλαμβάνει πολλά φρούτα και νερό, καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.
  6. Στη νυχτερινή μας έξοδο, είναι προτιμότερο ν’ απολαύσουμε ένα κοκτέιλ με βάση κάποιο φρούτο, παρά να καταναλώσουμε βαριά αλκοολούχα ποτά, όπως η τεκίλα και το ουίσκι. Ευνόητοι σε όλους μας οι λόγοι, πέρα από το όποιο θερμιδικό κοστολόγιο.
  7. Μια από τις κυριότερες αιτίες πρόσληψης βάρους, κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών, είναι η κατανάλωση γρήγορου φαγητού (fast food) και ειδικότερα μετά από βραδιές με άφθονη αλκοολοποσία. Ίσως, το πιο μεγάλο λάθος όλων! Ένα σύνολο από κενές θερμίδες και οι οποίες, λόγω της κατάκλισης που ακολουθεί στον γενικό κανόνα, ΔΕΝ καίγονται!!
  8. Φροντίζουμε να έχει μεσολαβήσει ένα διάστημα 2-3 ωρών από το τελευταίο γεύμα ή ποτό μέχρι την στιγμή που θα πέσουμε στο κρεβάτι.
  9. Ακολουθούμε τη γενική αρχή, σύμφωνα με την οποία, το καλοκαίρι θέλουμε διατροφή με πολλά, μικρά, χαμηλά σε θερμίδες σνακς και όχι ένα υπερθερμιδικό γεύμα, όπως συνηθίζουμε εμείς οι Έλληνες.

*Γιώργος Χαραλαμπίδης
Κλινικός Διαιτολόγος-Διατροφολόγος / Specialized Personal &Group Fitness Trainer


Πλάτωνος 112, Κερατσίνι | Αργύραινα, Μύκονος | Πολυχώρος Yupiyanna, Ι. Βούλγαρη, Τήνος

Τ: (+30) 693 2263283,
email: g_char@hotmail.gr


IN CATEFORY: HEALTH