Pilates Touch: Pilates Sup (duet)

Η απόλυτη εμπειρία εκγύμνασης! Συνδυάζοντας την αυθεντική μέθοδο και τη δυναμική του Πιλάτες με το απέραντο γαλάζιο και την ηρεμία της θάλασσας! Η λεπτομέρεια στην κίνηση, ο απόλυτος έλεγχος και η ισορροπία (αρχές του Pilates), δυσκολεύουν αρκετά αφού έχουμε ν΄αντιμετωπίσουμε την αδράνεια του νερού πάνω στη σανίδα SUP (stand up paddle). Ως αποτέλεσμα, αυξάνεται ο νευρομυϊκός συντονισμός (η ενεργοποίηση όλων των μυϊκών ομάδων ταυτόχρονα και με συνέργεια). Η εκτέλεση με παρτενέρ (2 άτομα στη σανίδα) είναι πιο απαιτητική, αφού δυσκολεύει ακόμη πιο πολύ την ισορροπία!


Από την Ειρήνη Μαρσέλου

“Duet: H Pilates instructor Σοφία Παυλίδη”


DSC_6076-copy


1. Squat
Από όρθια στάση, εκτελείτε κάθισμα χαμηλώνοντας τη λεκάνη. Προσέχετε τα γόνατα να μην ξεπερνούν τις μύτες των ποδιών (ακροδάχτυλα). Τα χέρια σας στη μέση ή κρατώντας το ζευγάρι σας (βλέπε εικόνα). Παραμείνετε σε θέση squat, προσπαθώντας να ισορροπήσετε για 20’’ (x 3 φορές).


DSC_6119


2. Plank (σανίδα)
Στήριξη των χεριών στη σανίδα και των ποδιών στα ακροδάχτυλα. Το σώμα σε απόλυτη ευθεία και όλοι οι μύες ενεργοποιημένοι ισομετρικά, ιδιαίτερα της κοιλιακής χώρας. Παραμείνετε σε στάση «σανίδα» για 15’’ (x 3 φορές).


DSC_6123_2


3. Back Support (plank)
Εκτελείτε τις οδηγίες της προηγούμενης άσκησης «σανίδα» κοιτώντας προς τον ουρανό αυτή τη φορά! Στήριξη με τις παλάμες στη σανίδα και τις φτέρνες (πέλμα σε point). Το σώμα σε απόλυτη ευθεία και όλοι οι μύες ενεργοποιημένοι ισομετρικά, ιδιαίτερα των εκτινόντων της πλάτης. Γλουτοί και δικέφαλοι ενεργοποιημένοι επίσης. Παραμείνετε σε στάση «σανίδα» για 15’’ (x 3 φορές).


DSC_6129


4. Pilates Teaser
Από καθιστή θέση, φέρνετε αρχικά τα πόδια (τεντωμένα) σε γωνία 45 μοιρών από το έδαφος. Τα χέρια έρχονται σε παράλληλη γραμμή με τα πόδια. Παραμείνετε για 8’’.


DSC_6145


marsellou


IN CATEFORY: HEALTH