Pilates Touch Studio! Beach Express!

MARSELLOU

Pilates Touch Studio! Beach Express!

Λίγο πριν βγείτε στην ξαπλώστρα  (λίγα λεπτά πριν), πολλοί θέλετε -ειδικά εσείς οι άντρες- να κάνετε κάτι για να νιώσετε καλύτερα, να τονώσετε το µυικό σας σύστηµα και να δείτε άµεσα, διαφορά! Οι ασκήσεις που ακολουθούν, εκτός του ότι θα σας ζεστάνουν αρκετά για να µπείτε πιο εύκολα στο νερό, θα δώσουν αυτή την ενεργοποίηση στο µυοσκελετικό σας σύστηµα. Μέσω της αιµάτωσης των µυών, ο µυικός όγκος θα αυξηθεί καθώς εκκρίνονται και «καλές» ορµόνες, όπως η ενδορφίνη. Με διάθεση και θερµοκρασία ανεβασµένη, λοιπόν, είστε έτοιµοι να απολαύσετε τις χαρές της θάλασσας και της παραλίας!


Από την Ειρήνη Μαρσέλου





_ALM2936


Άσκηση 1: Πλαϊνή κατάκλιση

Με στήριξη στον αγκώνα και το γόνατο (βλέπε εικόνα) τείνετε να κρατήσετε  το σώµα ευθυτενές και σε ισορροπία. Ενεργοποίηση πλάγιου κορµού και απαγωγών, όπως και των µυών του βραχίονα. Παραµείνετε για 20”-30” x 3 φορές. (Advanced: Εκτελείτε κίνηση πάνω-κάτω «παλµό» µε τη λεκάνη).


_ALM2905


Άσκηση 2: Ενεργοποίηση κοιλιακών µυών

Από ύπτια κατάκλιση και µε τεντωµένο το ένα πόδι (ή και τα δύο-ή και τα δύο σε γωνία 45 µοιρών «advanced») εκτελείτε µικρή κίνηση µε τα χέρια πάνω-κάτω (Pilates hundred). Ο ορθός κοιλιακός µυς ενεργοποιείται ισοµετρικά.


_ALM2951


Άσκηση 3: Τρικέφαλοι και γλουτιαίοι

Από ανάποδη τετραποδική στήριξη κάµπτετε τους αγκώνες και επαναφέρετε στην αρχική θέση. Η κοιλιά παραµένει σε ευθεία µε τους µηρούς, ενεργοποιώντας τους γλουτιαίους.

12 επαναλήψεις και από 2 φορές.


_ALM2919


Άσκηση 4: Plunk (σανίδα)

Ενεργοποίηση του εγκάρσιου µυ, καθώς προσπαθείτε να διατηρήσετε ευθυτενές το σώµα, στηριζόµενοι στους αγκώνες και τα δάχτυλα των ποδιών. (Advanced: άρση του ενός σκέλους ανά δευτερόλεπτο). Παραµείνετε για 20”-30”.

Επαναλάβετε 3 φορές. Tip: σηκώνοντας τη λεκάνη προς τα πάνω αποφορτίζετε τη µέση.


_ALM2916


Λ. Ποσειδώνος & Κανάρη 1, Άλιµος

Τηλ.: 210 9843222 – 6906833036, 

FB: Pilates Touch

www.pilatestouch.gr

  • Recent Posts

  • Categories

  • Meta