Πόνοι περιόδου; Κάντε pilates!


Από την Ειρήνη Μαρσέλου

Είναι εκείνες οι µέρες του µήνα… που σας κάνουν να θέλετε να µείνετε στο κρεβάτι και να µην κουνηθείτε! ΛΑΘΟΣ! Κινητοποίηση και άσκηση είναι αυτά που θα σας βοηθήσουν να απαλύνετε τους πόνους της περιόδου. Οι συσπάσεις της µήτρας είναι αυτές που προκαλούν την ακανόνιστη ροή αίµατος και οξυγόνου στην περιοχή και προκαλούν τις λεγόµενες «κράµπες». Με τις κατάλληλες ασκήσεις pilates, όµως, θα ενεργοποιήσετε και θα διατείνετε τον εγκάρσιο κοιλιακό µυ ώστε να ανακουφιστείτε σε µεγάλο βαθµό από τις κράµπες και τον πόνο!


Άσκηση 1

Από τετραποδική στήριξη, καµπουριάζετε τη σπονδυλική στήλη, τείνοντας τη λεκάνη µέσα και προς το κεφάλι. Η πλάτη τείνει να φτάσει το ταβάνι (δηµιουργείτε «κύφωση»). Μένετε για 10″ και στη συνέχεια εκτελείτε αντίθετη κίνηση. Προσπαθείτε να φτάσετε τον αφαλό σας στο έδαφος και ταυτόχρονα η λεκάνη και το κεφάλι να τείνουν προς το ταβάνι  (δηµιουργείτε «λόρδωση» ή αλλιώς τη στάση «γάτα»).

Μείνετε σε κάθε στάση από 10″ και επαναλάβετε 3 φορές. 



DSC_1831


Άσκηση 2

Από την ίδια θέση «τραπεζάκι», τεντώνοντας το ένα χέρι στην ευθεία του αυτιού και ταυτόχρονα το αντίθετο πόδι στην προέκταση της σπονδυλικής στήλης, ισορροπείτε διατηρώντας την πλάτη ευθειασµένη.

Αλλάξτε χέρι/πόδι στα 10″ (3 σετ).


DSC_1824


Άσκηση 3

Από ύπτια κατάκλιση, εισπνέετε και φέρνετε τα γόνατα στο στήθος. Εκπνέοντας, κατεβάστε και τα δύο πόδια ενωµένα, αριστερά προς το έδαφος. Κρατήστε τους ώµους στο πάτωµα και στρέψτε το κεφάλι προς την αντίθετη φορά από αυτή των ποδιών σας. Μείνετε για 5 αναπνοές και αλλάξτε πλευρά τόσο στα πόδια όσο και στη φορά του κεφαλιού.


DSC_1830


Άσκηση 4

Στηριζόµενες στα γόνατα, τείνετε να φτάσετε τις φτέρνες µε τα χέρια σας, προβάλλοντας τη λεκάνη όσο πιο µπροστά µπορείτε. Ταυτόχρονα το κεφάλι να τείνει προς τα πίσω και κάτω. Νιώθετε τη διάταση στην περιοχή της κοιλιάς για 8″ (εκτελείτε 3 φορές).


DSC_1818


Λ. Ποσειδώνος & Κανάρη 1, Άλιµος, 

Τ: 210 9843222 – 6906833036


IN CATEFORY: BEST CHOICES , HEALTH