Slim & fit at every age!

Ανήκετε και εσείς στην πλειοψηφία αυτών που επιθυμούν να χάσουν βάρος και να ακολουθήσουν υγιή πρότυπα διατροφής; Θέλετε να διορθώσετε μικροατέλειες στο σώμα σας, αλλά η δίαιτα δε σας φαίνεται δελεαστική ιδέα; Σε αυτές τις περιπτώσεις, ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές, ανάλογα με την ηλικία που έχετε και θα διαπιστώσετε πως το healthy lifestyle δεν είναι τελικά και τόσο δύσκολη υπόθεση! Η εφηβεία και τα 20 ‘s είναι εύκολες ηλικίες να χάσει κανείς βάρος βελτιώνοντας τη διατροφή του και κάνοντας πολύωρη γυμναστική. Τι γίνεται όμως, στις ηλικίες των 30, 40 και 50; Πάμε να δούμε…


30′s

Η ηλικία των 30+ είναι από τις πιο δύσκολες, καθώς θα πρέπει να ανταποκριθείτε τόσο στις επαγγελματικές όσο και στις οικογενειακές σας υποχρεώσεις με ζήλο και προσωπικές θυσίες. Το γεγονός αυτό μειώνει τον ελεύθερό σας χρόνο και ειδικότερα τη διάθεσή σας να υιοθετήσετε υγιεινές διατροφικές συνήθειες, ενώ η εμπειρία μιας γέννας δυσχεραίνει ακόμη περισσότερο τις προσπάθειές σας να ακολουθήσετε τις συμβουλές του fitness τρόπου ζωής. Ωστόσο, μικρά διατροφικά μυστικά θα σας λύσουν τα χέρια!


Coffee no more
Μπορεί ο καφές να είναι ένα βασικό στοιχείο της καθημερινότητάς σας και μια από τις αγαπημένες σας συνήθειες στο σπίτι ή το γραφείο, ωστόσο για την αποφυγή περιττών κιλών καλό θα ήταν να περιορίσετε την κατανάλωσή του, ειδικά αν αυτός συνοδεύεται με μεγάλης ποσότητας ζάχαρη ή με πλήρες γάλα, ακόμη και σαντιγί ή σιρόπι. Επιπλέον, η υπερβολική κατανάλωση καφέ προκαλεί συχνά διαταραχές στον ύπνο, γεγονός που απορρυθμίζει την έγκαιρη έκκριση ορμονών, μερικές από τις οποίες σχετίζονται με το μεταβολισμό. Για να αποκτήσετε την απαιτούμενη ενέργεια μπορείτε ν’ αντικαταστήσετε τον καφέ με φυσικούς χυμούς που θα σας δώσουν βιταμίνη C και θα ενυδατώσουν τον οργανισμό σας, ενώ εξίσου καλή ιδέα είναι και τα smoothies τα οποία θα σας τονώσουν και θα σας προσφέρουν όλα τα οφέλη μιας ισορροπημένης διατροφής.


Gym as a lifestyle
Η γυμναστική είναι πάντα ένας ισχυρός σύμμαχος στην απώλεια κιλών και γι’ αυτό θα πρέπει να την εντάξετε ενεργητικά στην καθημερινότητά σας. Ο καλύτερος τρόπος να αθληθείτε αν έχετε φορτωμένο εργασιακό πρόγραμμα είναι το γυμναστήριο, όπου μπορείτε να κάνετε ασκήσεις με λάστιχα, καθώς και ομαδικά προγράμματα, όπως οι Pilates και η Zumba, ενώ αν θέλετε κάτι διαφορετικό μπορείτε να δοκιμάσετε λάτιν χορούς που επίσης αποτελούν μια καλή πρόταση να κινηθείτε και να αποβάλλετε λίπος.


Baby Boom
Η εγκυμοσύνη είναι μια περίοδος συνεχούς μεταβολής του σώματός σας κατά την οποία είναι αναγκαία η πρόσληψη θρεπτικών συστατικών για την ομαλή ανάπτυξη του εμβρύου. Αυτό σημαίνει πως η διατροφή σας θα πρέπει να είναι πλούσια σε πρωτεϊνες και σίδηρο που θα βρείτε στα όσπρια, το κακάο, τα καλαμάρια και σε μικρότερες ποσότητες στις σταφίδες και τους ξηρούς καρπούς. Φροντίστε να καταναλώνετε φουντούκια, ρεβίθια και καρύδια που περιέχουν ψευδάργυρο, ενώ ιδιαίτερα σημαντική είναι η ενυδάτωση του οργανισμού, καθώς και η συχνή κατανάλωση φρούτων και λαχανικών.


40′s

Στην ηλικία των 40 μπορεί το σώμα σας να έχει χάσει τη λάμψη και τη σφριγηλότητα που είχε παλαιότερα, ωστόσο έχετε ακόμη περισσότερες δυνάμεις απ’ όσο νομίζετε ώστε να ανταποκρίνεστε με επιτυχία στις καθημερινές υποχρεώσεις σας. Το ζητούμενο είναι να ακολουθήσετε μια διατροφή που σας βοηθά μεν να χάσετε βάρος, είναι δε ικανή να σας εξασφαλίζει την ενέργεια που χρειάζεστε! Γι’ αυτό προτείνουμε τα εξής tips:


Change the Plan
Για ν’ ακολουθήσετε πιο healthy πρότυπα στη διατροφή σας είναι απαραίτητο να κάνετε κάποιες μικρές αλλαγές που γρήγορα θα φέρουν αποτελέσματα στη σιλουέτα σας. Για παράδειγμα, καλό θα ήταν να αντικαταστήσετε το άσπρο αλεύρι επιλέγοντας ψωμί και δημητριακά ολικής αλέσεως, καθώς και να εμπλουτίσετε τα γεύματά σας με περισσότερες φυτικές ίνες που περιέχουν ελάχιστα λιπαρά. Ταυτόχρονα, φροντίστε να περιορίσετε τα τηγανιτά και γενικότερα την υπέρμετρη χρήση του λαδιού και προτιμήστε τη γαλοπούλα από άλλα λιπαρά αλλαντικά στα σάντουιτς και το φαγητό σας, ενώ θα μπορούσατε να εντάξετε στο διατροφολόγιό σας τη βρώμη και τα προϊόντα της, που σας προσφέρουν την απαραίτητη ενέργεια για μια κουραστική μέρα.


Less Is More
Ένα βασικό συστατικό για σωστή διατροφή είναι ο περιορισμός των μεγάλων και πλούσιων γευμάτων και η επιλογή περισσότερων και μικρότερων γευμάτων μέσα στην ημέρα. Μη φοβάστε να εντάξετε τα σνακ στη διατροφή σας, διότι σας τονώνουν και σας βοηθούν να αντεπεξέλθετε στο απαιτητικό σας πρόγραμμα. Επιλέξτε μπάρες δημητριακών, κουλούρι Θεσσαλονίκης, φρούτα ή γιαούρτια ανάμεσα στα βασικά σας γεύματα και θα δείτε απευθείας διαφορές τόσο στο σώμα όσο και στη διάθεσή σας μιας και θα διώξετε το ενοχλητικό φούσκωμα εφόσον βέβαια, έχετε μειώσει την ποσότητα φαγητού σε κάθε γεύμα.


We like to move it
Φυσικά, δε θα μπορούσαν να λείπουν οι προτάσεις γυμναστικής που θα πλαισιώσουν με τον καλύτερο τρόπο τις προσπάθειές σας να απαλλαγείτε από το περιττό λίπος. Μια καλή συμβουλή είναι να ακολουθήσετε αερόβια προγράμματα σε κέντρα εκγύμνασης που θα σας δώσουν την ευκαιρία να κινηθείτε και να κάψετε θερμίδες. Η γιόγκα είναι επίσης μια πολύ βοηθητική επιλογή στον τομέα αυτόν, καθώς περιλαμβάνει ασκήσεις που βελτιώνουν την ευλυγισία και την ευεξία του σώματος! Αν όμως, είστε τύπος που αγαπάτε την εξοχή και προτιμάτε outdoor δραστηριότητες, μια ιδανική λύση είναι να κάνετε 30-40 λεπτά ποδήλατο την ημέρα και θα δείτε κατευθείαν μείωση των κιλών.


50′s

Στα 50+ το λίπος συσσωρεύεται ευκολότερα στον οργανισμό και η μυϊκή μάζα μειώνεται, γεγονός που κάνει πιο δύσκολη την απώλεια βάρους. Συνεπώς, πρέπει να αλλάξετε ορισμένες από τις διατροφικές σας συνήθειες και να ακολουθήσετε απλές ασκήσεις γυμναστικής. Εμείς σας έχουμε τη λύση!


The Best Timing
Σε αυτή την ηλικία είναι πολύ πιθανό ο μεταβολισμός σας να έχει ατονήσει σε κάποια επίπεδα και γι’ αυτό είναι σημαντικό να τον ενεργοποιήσετε με μικρές απλές διαδικασίες. Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να φροντίσετε να τρώτε ένα καλό και πλούσιο πρωινό, ώστε να ξεκινάτε την ημέρα σας με ενέργεια και να μειώνετε την πρόσληψη τροφής όσο περνάνε οι ώρες. Επιπλέον, καλό θα ήταν να μην τρώτε το δείπνο σας αργά το βράδυ γιατί μειώνεται ο ρυθμός μεταβολισμού και είναι ευκολότερη η μετατροπή της προσλαμβάνουσας τροφής σε λιποκύτταρα.


Press Pause
Η εμμηνόπαυση είναι μια περίοδος στη ζωή της γυναίκας που συντελούνται ορμονικές μεταβολές με διαφορετικές συνέπειες σε κάθε μια από εμάς. Σε γενικές γραμμές θα πρέπει να φροντίσουμε να πίνουμε μεγάλες ποσότητες νερού για την αποτροπή της αφυδάτωσης του οργανισμού, λόγω του συχνού ιδρώτα, καθώς και να μειώσουμε το αλάτι που προκαλεί κατακράτηση υγρών στο σώμα. Ακόμη, εμπλουτίστε τη διατροφή σας με περισσότερη πρωτεϊνη από φυτικές πηγές και ταυτόχρονα περιορίστε την υπογλυκαιμία καταναλώνοντας μέλι ή προϊόντα με στέβια.


Make that Move
Η γυμναστική δεν πρέπει να λείπει από τη ζωή καμίας γυναίκας που επιθυμεί να μειώσει το βάρος της, όποια κι αν είναι η ηλικία της. Για να δείτε γρηγορότερα αποτελέσματα στη σιλουέτα σας αφιερώστε μισή ώρα με 45 λεπτά την ημέρα στο γρήγορο περπάτημα ή το jogging και θα νιώσετε αμέσως ευεξία. Καλή επίσης, επιλογή είναι και το κολύμπι που σας βοηθά να κάψετε γρήγορα πολλές θερμίδες, ενώ αν δεν είστε τόσο του fitness μπορείτε να ασχοληθείτε με ορισμένα είδη χορού, όπως οι παραδοσιακοί.


IN CATEFORY: BEST CHOICES , HEALTH