White Box: CROSSFIT it’s a  woman’s world…  too!

«Είμαι διστακτική στο να ξεκινήσω CrossFit γιατί φοβάμαι ότι θα φουσκώσω, ότι θα γίνω μυώδης και το σώμα μου θα χάσει τη θηλυκότητά του»… Αυτή είναι μια φράση που ακούγεται συχνά από τα χείλη των γυναικών όσον αφορά το CrossFit. Στο White Box, μας εξηγούν γιατί αυτή η άποψη είναι λανθασμένη, αλλά και γιατί μια γυναίκα πρέπει να επιλέξει αυτόν τον τρόπο άθλησης. Γιατί κανένα άθλημα και κανένα είδος εκγύμνασης δεν πρέπει να χαρακτηρίζεται καθαρά γυναικείο ή μόνο για άντρες. Πάμε να ανακαλύψουμε τη νέα μας συνήθεια.


ΓΙΑΤΙ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΤΟ CROSSFIT ΣΑΝ ΜΕΘΟΔΟ ΕΚΓΥΜΝΑΣΗΣ;
Τα οφέλη για το σώμα και γενικότερα την υγεία και ευεξία του οργανισμού για μια γυναίκα είναι:
◆ Οι γυναίκες που προπονούνται με βάρη δίχως τη χρήση στεροειδών (και φυσικά με μια σωστή διατροφή) θα αποκτήσουν ένα σφριγηλό και τονωμένο σώμα.
◆ Η ευελιξία θα αυξηθεί. Οι ασκήσεις όπως τα flyers, οι άρσεις θανάτου (stiff-legged), οι πιέσεις αλτήρων και οι έλξεις, τεντώνουν τους μύες στο κατώτατο εύρος κίνησης. Επομένως, εκτελώντας αυτές τις ασκήσεις σωστά, θα αυξηθούν οι δυνατότητες διατάσεων σας.
◆ Δεν χριεάζεται να «λιώνετε» στο γυμναστήριο, γιατί κάθε πρόγραμμα είναι αρκετά σύντομο (20 λεπτών), καθώς υπολογίζεται πως μια προπόνηση crossfit ισοδυναμεί με 2 ώρες προπόνηση γυμναστηρίου και προστατεύει το σώμα από την κατάποση των μυών. Επιπλέον όμως, με αυτού του είδους τη γυμναστική έχετε τη δυνατότητα να δείτε τη διαφορά στο σώμα σας τους πρώτους 3 μήνες (γυναίκες).
◆ Σύμφωνα με έρευνα που έχει γίνει, οι γυναίκες καίνε πάνω από 12 θερμίδες το λεπτό με το CrossFir, άρα σε ένα πρόγραμμα διάρκειας 20 λεπτών μπορούν να κάψουν μέχρι και 240 θερμίδες. Κάνοντας δηλαδή προπόνηση έστω και 2 φορές την εβδομάδα μπορείτε να αποκτήσετε ένα καλίγραμμο σώμα και να χάσετε περιττά κιλά χωρίς να περνάτες ώρες στο γυμναστήριο.


ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Κολύμπι, τρέξιμο, κωπηλατικές ασκήσεις, άλματα, κατακόρυφα push ups, ασκήσεις σε κρίκους της ενόργανης, “πετάγματα” medicine balls (βαριές μπάλες, ειδικές για γυμναστική), squats, άρσεις θανάτου, push-ups, ανεβάσματα σε σκάλες, sit-ups και σχοινάκι, είναι μερικές από τις ασκήσεις που συνδυαστικά φτιάχνουν ένα πρόγραμμα CrossFit. Κάθε πρόγραμμα όμως, προσαρμόζεται στον ασκούμενο, στις δυνατότητές του και τις ανάγκες του. Κάθε πρόγραμμα διαμορφώνεται ανάλογα με το αν ο ασκούμενους είναι γυναίκα και φυσικά ανάλογα με τη φυσικά κατάσταση και το σωματότυπο της κάθε γυναίκας, αλλά και με βάση αυτά τα οποία ζητάει και τις διαφορές που θέλει να δει στο σώμα και τον οργανισμό της.


Τα οφέλη του CrossFit είναι ότι μια γυμναστική υψηλής έντασης, όπως η συγκεκριμένη, καταφέρνει να πετύχει ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα σε μικρό χρονικό διάστημα.


Don’t stop when you are tired, stop when you are done!


Λεωφόρος Αμφιθέας 61, Παλαιό Φάληρο

T: 210 9407410

www.whiteboxcrossfit.gr

FB: WHITE BOX CrossFit



 

IN CATEFORY: BEST CHOICES , HEALTH