Συμβουλές για να τρέχεις στη ζέστη!

Το να βγαίνεις για περπάτημα ή για τρέξιμο από αυτήν την εποχή και μετά, έχεις συνειδητοποιήσει ότι δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα που μπορείς να κάνεις, καθώς η ζέστη όλο και αυξάνεται.

lifemagazinegr_tips_gia_na_trexeis_sti_zesti_rafaintina_patrikelli_blog (2) Ειδικά όταν παίζει και η υγρασία στο παιχνίδι, τα πράγματα για πολλούς δρομείς/ασκούμενους γίνονται ακόμα δυσκολότερα. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να αποφύγεις την άσκηση κατά τους θερμούς μήνες. Σου έχω μερικές συμβουλές για να την παλέψεις.

Κάνε τις ανάλογες προσαρμογές

Μην κάνεις τις μεγάλες σε διάρκεια ή τις πολύ έντονες προπονήσεις σου κατά τη διάρκεια της μεγάλης ζέστης μέσα στη μέρα. Αν δεν έχεις άλλη επιλογή, τουλάχιστον επίλεξε διαδρομές που να είναι σκιερές. Ένας γενικός κανόνας είναι να ξεκινήσεις την προπόνηση πιο αργά από ό,τι συνήθως. Αν νιώθεις καλά στα μισά, μπορείς να αυξήσεις λίγο την ταχύτητά σου.

lifemagazinegr_tips_gia_na_trexeis_sti_zesti_rafaintina_patrikelli_blog (3)

Φόρα όσο το δυνατόν λιγότερα ρούχα

Φόρα ρούχα που είναι ελαφριά σε χρώμα και βάρος. Απόφυγε τα βαμβακερά και προτίμησε να επενδύσεις σε ένα σετάκι τελευταίας running τεχνολογίας. Θα με θυμηθείς.

Φόρα καπέλο, αντιηλιακό και γυαλιά ηλίου

To αντιηλιακό σου καλό είναι να έχει δείκτη από 30 και πάνω.

Πρόσεχε το αλκοόλ και τα φάρμακα

Το αλκοόλ, τα αντιισταμινικά και τα αντικαταθλιπτικά μπορούν να σε αφυδατώσουν. Το να τα καταναλώνεις πριν το τρέξιμο, μπορεί να σε κάνει να.. τρέχεις στην τουαλέτα, με το ρίσκο της αφυδάτωσης.

lifemagazinegr_tips_gia_na_trexeis_sti_zesti_rafaintina_patrikelli_blog (5)

Πίνε νωρίς και συχνά υγρά

Γέμισε τις αποθήκες των υγρών σου με 450 γραμμάρια αθλητικού ποτού μία ώρα πριν πας για προπόνηση. Έπειτα κατανάλωνε 140 με 250 γραμμάρια αθλητικού ποτού κάθε 20 λεπτά που ασκείσαι. Τα αθλητικά ποτά αναπληρώνουν τους ηλεκτρολύτες που χάνεις με τον ιδρώτα και αυξάνουν τον ρυθμό απορρόφησης του νερού στο σώμα. Μπορείς να φτιάχνεις και το δικό σου ρόφημα, αφού υπάρχουν δεκάδες σκευάσματα ηλεκτρολυτών στην αγορά.

Να έχεις υπομονή!

Δώσε στον εαυτό σου 8 με 14 μέρες για να εγκλιματιστείς σε ζεστό καιρό, σταδιακά αυξάνοντας τη διάρκεια και ένταση της προπόνησης. Σε αυτό το διάστημα, το σώμα σου θα μάθει να μειώνει την καρδιακή συχνότητα (που αυξάνεται περισσότερο λόγω ζέστης), θα μειώσει τη θερμοκρασία πυρήνα και θα αυξήσει το ρυθμό εφίδρωσης.

lifemagazinegr_tips_gia_na_trexeis_sti_zesti_rafaintina_patrikelli_blog (1)

Αναζήτησε σκιερά μέρη

Στην πόλη όλα είναι…πιο ζεστά. Κι αυτό γιατί η άσφαλτος και το τσιμέντο κρατούν τη θερμότητα. Καλύτερα να προτιμάς κάποιο άλσος για τις προπονήσεις σου το καλοκαίρι ή να πηγαίνεις για προπόνηση νωρίς το πρωί ή αργά το απόγευμα.

lifemagazinegr_tips_gia_na_trexeis_sti_zesti_rafaintina_patrikelli_blog (4)

Κατέβασε ρυθμούς!

Μια ζεστή μέρα μπορείς να ρίξεις το ρυθμό σου αρκετά, να τρέξεις πιο αργά, ακόμα και 20-30’’ πιο αργά ανά χιλιόμετρο. Μην προσπαθείς να το παλέψεις τρελά, αν βλέπεις ότι “δεν βγαίνει”.

 Διάβασε ακόμη:

Use it!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here