Η BVLGARI είναι πλέον μια από τις γνωστότερες εταιρίες κοσμημάτων και ειδών πολυτελείας στον πλανήτη με κέρδη που φτάνουν εκατομμύρια δολάρια το χρόνο!

lifemagazine.gr (9)

Πώς όμως ξεκίνησε να κατακτά τις καρδιές των καταναλωτών και ποια ιστορία κρύβεται πίσω από την ίδρυσή της;

Από μετανάστης αργυροχόος, ιδρυτής μιας παγκόσμιας «αυτοκρατορίας»

lifemagazine.gr (10)Η BVLGARI δημιουργήθηκε αρχικά το 1884 στη Ρώμη από το Σωτήριο Βούλγαρη, έναν Έλληνα μετανάστη που ήταν μεν σεμνός, πλην ταλαντούχος κι έξυπνος αργυροχόος. Είχε γεννηθεί το Μάρτιο του 1957 σ’ ένα χωριό της Ηπείρου από όπου και ξεκίνησε το ταξίδι της μόνιμης εγκατάστασής του στη γειτονική χώρα.

Αρχικά η BVLGARI ξεχώριζε για τα κοσμήματα που ήταν εμπνευσμένα από την τέχνη της αρχαίας Ελλάδας, του Βυζαντίου και της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας. Χαρακτηριστικό μάλιστα του brand ήταν η χρήση αρχαιοελληνικών νομισμάτων σε χρυσό ή ασήμι που λειτουργούσαν ως σήμα κατατεθέν της εταιρίας. Το πρώτο της logo απεικόνιζε ένα Ρωμαίο πολεμιστή και χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1934. Στην ονομασία, το λογότυπό του είναι πάντα στα κεφαλαία, ενώ το γράμμα U αντικαθίσταται με το V, σύμφωνα με τον αρχαίο ρωμαϊκό τρόπο γραφής.

lifemagazine.gr
Το πρώτο κατάστημα της BVLGARI στη Ρώμη, πριν αλλάξει την επωνυμία που επρόκειτο να καθιερώσει το brand μια για πάντα!
Η BVLGARI στα μεγάλα «σαλόνια» της εποχής!

lifemagazine.gr (4)Στη συνέχεια, τα ηνία του οίκου πέρασαν στους γιους του Σωτήριου, τον Giorgio και τον Constantino, οι οποίοι λάνσαραν τα χρυσά ρολόγια σε σχήμα σερπαντίνας που έγιναν ιδιαίτερα διάσημα τη δεκαετία του ’40. Λίγα χρόνια αργότερα οι πρώτες floral καρφίτσες από κρύσταλλά και πολύτιμους λίθους έγιναν γνωστές με την ονομασία «En tremblant», εξαιτίας των χρωμάτων που δημιουργούσε η λάμψη του φωτός πάνω στα διαμάντια.

lifemagazine.gr (7)Στο μεταξύ, ο οίκος κοσμημάτων είχε ήδη προσελκύσει τους πρώτους του διάσημους πελάτες, ανάμεσα στους οποίους συμπεριλαμβάνονταν η Τζίνα Λολομπριζίντα, η Ελίζαμπεθ Τέιλορ, η Άννα Μανιάνι, η Ίνγκριντ Μπέργκμαν, η Μέριλιν Μονρόε και η Σοφία Λόρεν. Όμως ο θάνατος του Giorgio το 1966, έφερε στο προσκήνιο το γιο του, Gianni, ο οποίος ήταν στο τιμόνι της εταιρίας για περίπου 25 χρόνια.

Ο οίκος που κατέκτησε τον κόσμο!

Κάτω από τη διεύθυνση του Gianni, η BVLGARI εισήλθε σε μια εποχή παγκόσμιας εξάπλωσης, κυρίως κατά τη δεκαετία του 1970, όταν και καταστήματά της άνοιξαν στις πλουσιότερες περιοχές του πλανήτη όπως η Νέα Υόρκη, η Γενεύη, το Μόντε Κάρλο και το Παρίσι. Μάλιστα, ο γνωστός «κίτρινος χρυσός» με τον οποίο επένδυε ρολόγια και κοσμήματα έγινε συνώνυμο του brand παγκοσμίως!

Στις δεκαετίες που ακολούθησαν η BVLGARI έπαιξε σημαντικό ρόλο στην αμερικανική pop culture. Κοσμήματά της εμφανίζονταν σε πληθώρα ταινιών στο Hollywood, γεγονός που αύξησε κατακόρυφα τα κέρδη του οίκου κατά 150% την περίοδο 1997 – 2003. Το 2014, η BVLGARI γιόρτασε την 130η επέτειο από την ίδρυσή της και 3 χρόνια αργότερα εγκαινιάζει στην Valenza τις κεντρικές, κατασκευαστικές της εγκαταστάσεις.

lifemagazine.gr (8)
O Κλιβ Όουεν σε καμπάνια της BVLGARI

Σήμερα η μάρκα είναι ένα φαινόμενο που δεν γνωρίζει σύνορα. Παρόλα αυτά, ο διευθυντής επικοινωνίας της, Stephane Gerschel, σε συνέντευξη που παραχώρησε σε Έλληνα δημοσιογράφο, εξέφρασε την περηφάνεια του για τις ελληνικές καταβολές της BVLGARI κι εξήγησε πως η ελληνο-ρωμαϊκή παράδοση αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για πολλές δημιουργίες της.

Διαβάστε ακόμη:

THALASSA collection και καλό μας μήνα!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here