Η ζάχαρη είναι αναμφίβολα μία εθιστική ουσία και μπορεί να γίνει μέχρι και 8 φορές πιο εθιστική από την κοκαΐνη!

Η κατανάλωση υπερβολικής ζάχαρης μπορεί ν’ αλλοιώσει τους μηχανισμούς απόλαυσης και επιβράβευσης του εγκεφάλου. Γι’αυτό κάποια στιγμή στη ζωή μας η αποτοξίνωση από τη γλυκία αυτή αμαρτία είναι αναγκαία!

Αν νιώθετε κι εσείς εξαρτημένοι απο τη ζάχαρη ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα και θα δείτε θεαματικά αποτελέσματα!

lifemagazine.gr (5)

1. Αντιμετωπίστε το πλάνο σας με σοβαρότητα

Δεσμεύσου ότι δεν πρόκειται να καταναλώσεις ζάχαρη συνειδητοποιώντας για ποιούς λόγους το κάνεις.Παρακάτω 6 ερωτήσεις που πρέπει να κάνεις στον εαυτό σου:

-Έχετε κοιλιακό λίπος;

-Είστε υπέρβαρος;

-Είστε διαβητικός ή έχεις οικογενειακό ιστορικό;

-Τρώτε ακόμα και όταν δεν πεινάτε;

-Νιώθετε ”τύψεις” μετά το φαγητό για αυτό που μόλις φάγατε;

-Αντιμετωπίζετε προβλήματα με τη μνήμη ή πόνους στις αρθρώσεις;

2. Σταματήστε τα ποτά και τα αναψυκτικά

Το χειρότερο με τα ζαχαρούχα ροφήματα (χυμοί, σόδες, ενεργειακά ποτά, γλυκό τσάι) είναι ότι η πριέχουν ζάχαρη που περνάει απευθείας στο συκώτι. Αυτό αυξάνει την επιθυμία του οργανισμού για ανθυγιεινά φαγητά.

3. Καταναλώστε αρκετή πρωτεΐνη

Η κατανάλωση πρωτεΐνης σε κάθε γεύμα ειδικά στο πρωινό είναι ζωτικής σημασία για να διατηρηθούν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα μας σε καλό επίπεδο. Επίσης μειώνει την επιθυμία μας να φάμε κατά τη διάρκεια της ημέρας.

4. Καταναλώστε καλούς υδατάνθρακες

Μπορείτε να καταναλώσετε όσους υδατάνθρακες εσείς θέλετε απλά σιγουρευτείτε ότι είναι οι σωστοί. Η κατανάλωση φαγητών πλούσια σε άμυλο είναι ένας αρνητικός παράγοντας στη διαδικασία. Φαγητά από τα οποία μπορούμε να συλλέξουμε αρκετούς καλούς υδατάνθρακες είναι για παράδειγμα η πατάτα, το παντζάρι και διάφορα σιτηρά προϊόντα.

5. Καταναλώστε καλά λιπαρά

Όπως και η πρωτεΐνη έτσι και τα λιπαρά είναι σημαντικά στη διαδικασία αυτή. Ξηροί καρποί, συμπληρώματα γευμάτων με παρθένο ελαιόλαδο, ψάρια και άλλα φαγητά πλούσια σε ωμέγα 3 λιπαρά είναι αυτό που χρειάζεστε για μια πιο υγιεινή διατροφή μακρία από γλυκά.

6. Να έχετε πάντα μαζί σνακ έκτακτης ανάγκης

Δεν θέλετε να βρεθείτε ποτέ σε μία κατάσταση στην οποία το σάκχαρο του αίματος θα πέσει και θα νιώθετε την ανάγκη να φάτε οπωσδήποτε. Για να μην βρεθείς σε αυτή τη θέση και πάρεις τη λάθος απόφαση καλό είναι να έχεις εύκαιρο ένα σνακ πλούσιο σε πρωτεΐνη και λιπαρά.

7. Κοιμηθείτε αρκετά

Τουλάχιστον 7 ώρες ύπνου τη μέρα είναι απαραίτητες για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού. Όταν δεν κοιμόμαστε αρκετά ο οργανισμός μας δεν ξεκουράζεται και ζητάει περισσότερη ενέργεια μέσα στη μέρα.

Διαβάστε ακόμη:

Ποια τα οφέλη του καφέ στο σώμα και την υγεία μας;

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here