Merry FITmas! Χειμωνιάτικες ασκήσεις για να κάψετε θερμίδες

Τα Χριστούγεννα είναι εδώ! Κι εµείς έτοιµοι να… βουτήξουµε στα µελοµακάρονα και τους κουραµπιέδες. Κανείς δε λέει όχι, κανείς δεν τρώει µόνο ένα! Για να τα απολαύσετε λοιπόν, µε λιγότερες ενοχές και να τα ευχαριστηθείτε… ΚΙΝΗΘΕΙΤΕ!!! ΑΣΚΗΘΕΙΤΕ!!! Ακολουθεί ασκησιολόγιο µε τη βοήθεια µεγάλης µπάλας, που µπορείτε να εντάξετε στην καθηµερινότητά σας.

Από την Ειρήνη Μαρσέλου

Άσκηση 1: Κοιλιά-Ράχη

Στάση σανίδα στηριζόµενοι στους πήχεις και πάνω στη µπάλα. Κρατάτε ευθυτενές το σώµα και ενεργοποιείτε τον εγκάρσιο κοιλιακό µυ. ∆ιατηρείτε τη στάση σανίδα µε τη µπάλα όσο µπορείτε πιο σταθερή για 15” και από 2 σετ.

Άσκηση 2: Γλουτοί-απαγωγείς

Στηριζόµενοι στο γόνατο και γέρνοντας το πλαϊνό µέρος του κορµού στη µπάλα, εκτελείτε άρσεις του ελεύθερου ποδιού στο πλάι όπως στην εικόνα. 20 επαναλήψεις και από 3 σετ.

Άσκηση 3: Προσαγωγοί

Από όρθια θέση και µε τη µπάλα ανάµεσα στα πόδια στηρίζεστε στο ένα πόδι. Κρατάτε το σώµα ευθυτενές και εκτελείτε πιέσεις στη µπάλα µε το πόδι που βρίσκεται στον αέρα. 12 επαναλήψεις και από 3 σετ.

Άσκηση 4: Κορµός-πλάγιοι κοιλιακοί

Πλάγια σανίδα µε τη βοήθεια της µπάλας. Στήριξη στα άκρα σε πλαϊνή θέση, τοποθετώντας τη µπάλα στα πλευρά για υποστήριξη. Παραµείνετε εκεί για 10” και από 3 σετ. Μεταξύ των σετ αλλάζετε πλευρά στήριξης.

Λ. Ποσειδώνος & Κανάρη 1, Άλιµος, Τηλ.: 210 9843222 – 6906833036, FB: Pilates Touch

Διαβάστε επίσης:

Διώξτε το άγχος με Pilates!

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here