Εκμεταλλευτείτε τα μαλακά τουβλάκια (bloks) που συνήθως χρησιμεύουν στη γιόγκα και γυμναστείτε! Ενεργοποιήστε το μεταβολισμό με δυναμικές και κυρίως ισομετρικές ασκήσεις.

Από την Ειρήνη Μαρσέλου

lifemagazine.gr

Το ασκησιολόγιο που ακολουθεί αφορά κυρίως προχωρημένους σε επίπεδο:

ΆΣΚΗΣΗ 1lifemagazine.gr (2)Στηριζόμενοι με το ένα πόδι στο μπλοκ (τουβλάκι) και με το άλλο σε απαγωγή στον αέρα (τα χέρια σε έκταση στο πλάι) εκτελείτε πλάγια κάμψη του κορμού προς το στηριζόμενο πόδι. Μείνετε εκεί για 15”. Επαναλάβετε και για την αντίθετη πλευρά, κάνοντας 3 σετ για την καθε μία.

ΆΣΚΗΣΗ 2lifemagazine.gr (3)Στηρίξτε το ένα σας γόνατο στο μπλοκ. Το χέρι της ίδιας πλευράς εκτείνεται μπροστά ενώ το άλλο πόδι προς τα πίσω, όπως στην είκονα. Προσπαθήστε να διατηρήσετε την ισορροπία σας για 15”. Στη συνέχεια σηκώνετε το χέρι και το πόδι προς τα πάνω για 10 επαναλήψεις. Μείνετε πάλι ισομετρικά για 15”.

ΆΣΚΗΣΗ 3lifemagazine.gr (7)Στηριχτείτε στα άκρα σας. Ο άκρος πόδας σε φλεξ πάνω στα τουβλάκια. Εκτελείτε σανίδα διατηρώντας ευθειασμένο το σώμα και ενεργοποιώντας όλους τους οπίσθιους μύες. Εκτείνοντες ΣΣ, γλουτιαίους και δικέφαλους μηριαίους.Παραμείνετε για 15”. Εκτελείτε άρση του ενός ποδιού προς τα πάνω για 10 επαναλήψεις. Το ίδιο και για το άλλο πόδι. Παραμείνετε σε σανίδα πάλι για άλλα 15”.

ΆΣΚΗΣΗ 4lifemagazine.gr (5)Στηριζόμενοι στα τουβλάκια πάλι. Ένα μπλοκ στα χέρια και ένα στα κάτω άκρα. Εκτελείτε την παραδοσιακή σανίδα. Πολύ σφιχτή κοιλιά, τετρακέφαλοι και θωρακικοί μυς σε φουλ δραστηριότητα. Διατηρείτε “γεμάτη”τη μέση σας (προσοχή και αποφυγή στη λόρδωση).Παραμείνετε 15”. Για τους πιο προχωρημένους εκτελείτε άρσεις των σκελών εναλλάξ για άλλες 20 επαναλήψεις. Και πάλι σανίδα για 15”. (3 σετ)

PilatesTouch:

Λ. Ποσειδώνος & Κανάρη 1, Άλιμος

Τηλ.: 210 9843222 – 6906833036

Διαβάστε ακόμη:

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here