New York Warm Up! 

Ζέσταµα! Το πιο σηµαντικό κοµµάτι της προπόνησης, ειδικά εαν πρόκειται να ασκηθείτε σε εξωτερικό χώρο και ιδιαίτερα αυτήν την περίοδο, που το κρύο είναι αισθητό.

Η προθέρµανση είναι ωφέλιµη για πολλούς λόγους, µε βασικότερους τους εξής:

  • Προετοιµάζει το µυοσκελετικό και καρδιοαναπνευστικό σύστηµα για άσκηση.
  • Μειώνει τις πιθανότητες τραυµατισµού.
  • Η αλλαγή της θερµοκρασίας και η προσπάθεια για θερµορύθµιση ενεργοποιεί το µεταβολισµό.
  • Βελτιστοποιεί την απόδοση.

Είτε στην Ελλάδα, είτε στη Νέα Υόρκη, ασκηθείτε στην ύπαιθρο, ανεξαρτήτως καιρού,  κάνοντας µία καλή προετοιµασία,  ένα καλό… WARM UP!

Από την Ειρήνη Μαρσέλου

Άσκηση 1-Επιτόπιο skipping

Από το ίδιο σηµείο, εκτελείτε άρσεις γονάτων (χαµηλά αρχικά) όπου ολοένα και αυξάνονται σε συχνότητα και σε ύψος. Συνεχόµενα για 3 λεπτά-Παύση για 30” (3-5 φορές).

Άσκηση 2-Αναπήδηση σκαλιών 

Από το ίδιο σκαλί (το συγκεκριµένο) εκτελείτε µικρά άλµατα εναλλάσσοντας τα πόδια. Εκτελείτε 3 σετ από 20 συνεχόµενες επαναλήψεις.

Άσκηση 3-Προβολές

Περπατάτε αργά, κάνοντας προβολές των ποδιών προς τα εµπρός. Τείνετε να ακουµπήσετε το έδαφος µε τα γόνατα. (10 βήµατα, 3 σετ)

Άσκηση 4-Ηµικάθισµα µε άλµα

Από θέση ηµικαθίσµατος, εκτελείτε επιτόπιο άλµα. Προσγειώνεστε στο ίδιο σηµείο και σε ηµικάθισµα. Προσέχετε τα γόνατα να µην ξεπεράσουν τα δάχτυλα των ποδιών.

Λ. Ποσειδώνος & Κανάρη 1, Άλιµος, Τηλ.: 210 9843222 – 6906833036, FB: Pilates Touch

Διαβάστε επίσης:

Merry FITmas! Χειμωνιάτικες ασκήσεις για να κάψετε θερμίδες

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here